۲۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۱:۵۲
کد خبر: ۱۰۶۵۷۲
در خطبه های نماز جمعه؛

انتقاد نماینده آیت الله سیستانی از سنگ اندازی در اجرای احکام قضایی علیه جنایت کاران

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه شهر مقدس کربلا از سنگ اندازی در اجرای احکام قضایی علیه جنایت کاران به شدت انتقاد کرد.
شيخ عبدالمهدي کربلايي نماينده آيت الله سيستاني
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ «عبدالمهدی کربلایی» نماینده آیت الله سیستانی در شهر مقدس کربلا در خطبه های نماز جمعه این هفته که در حرم مطهر امام حسین (ع) برگزار شد با اشاره به افزایش عملیات تروریستی در عراق گفت: افزایش انفجارهای تروریستی در برخی از شهرها نشان می دهد که تدابیر امنیتی در این شهرها کارآمد نیست و باید برنامه های جدیدی برای حفظ امنیت شهروندان ترتیب داد. افزایش آمار قربانیان جنایت های تروریستی رو به افزایش است که شکست بزرگی برای کشور به شمار می آید.

وی افزود: برای اینکه شاهد بازگشت امنیت در کشور و موفقیت نقشه های امنیتی باشیم باید دستگاه های اطلاعاتی فعال شوند و افراد و عناصر پاک و کارآمد در این دستگاه ها فعالیت کنند.

حجت الاسلام کربلایی بر لزوم اجرای احکام جنایت کاران تاکید کرد و اظهار داشت: بسیاری از احکام قضایی علیه جنایت کاران به مرحله اجرا نمی رسد و این امر سبب جسارت و گستاخی آنان شده است. افرادی که دستشان به خون ملت آغشته شده و حکم قصاص آنان نیز صادر شده است باید به سزای اعمال شنیع خود برسند.

نماینده آیت الله سیستانی تصریح کرد: برخی از گروه ها که نمی خواهند کشور به آرامش و ثبات و امنیت دست یابد از اجرای احکام قضایی علیه جنایت کاران جلوگیری می کنند . این گروه ها در دستگاه های مربوطه نفوذ کرده و با ممانعت از اجرای احکام به فرار یا لغو احکام صادره کمک می کنند.

وی ادامه داد: شهروندان که آزادی و فرار جنایت کاران را مشاهده می کنند از این وضعیت به شدت ناراضی هستند، خون مردم عراق بر عهده مسوولان است و آنان نباید نسبت به این امر بی تفاوت باشند./980/ب902/گ
ارسال نظرات