۱۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۱۰۶۱۱۸
امام جمعه دزفول:

ستادهای امر به معروف در برابر پدیده بدحجابی چاره اندیشی کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول خوزستان، خواستار چاره اندیشی ستاد های امر به معروف و نهی از منکر برای مقابله با پدیده بدحجابی شد.
حجت الاسلام سيد محمد علي قاضي دزفولي، امام جمعه دزفول
حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی‌دزفولی، امام جمعه دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که زمینه اجرای طرح ویژه «تذکر لسانی» در دزفول مهیا است اظهار داشت: با توجه به تمهیداتی که در نظر گرفته شده و شرایطی که دزفول وجود دارد، این شهرستان توانسته خودش را در عملی کردن طرح ویژه تذکز لسانی در سطح استان مطرح کند.

استاد حوزه علمیه، در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: طرح ویژه‌ تذکر لسانی که از استان تهران ابلاغ شده است، دزفول را به عنوان شهر نمونه انتخاب کرده است؛ از این رو همه ادارات، نهادهای فرهنگی، مساجد و جوانان دزفولی آمادگی دارند که این شهر را الگو و نمونه طرح تذکر لسانی در کشور معرفی کنند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران، انقلاب امر به معروف و نهی از منکر است، اظهار داشت: در حکومتی کاملا اسلامی که سی سال از قدمت آن می گذرد مشاهده صحنه های بی بند و باری بسیار دردآور و اسف بار است؛ چرا که با وضعیتی که بوجود آمده است خون شهدا و بزرگان ایران اسلامی در حال پایمال شدن است.

امام جمعه دزفول خواستار چاره اندیشی ویژه ستادهای امر به معروف و نهی از منکر برای مقابله با پدیده بدحجابی در سطح جامعه شد و با تأکید بر این که ملت ایران دیگر اجازه نخواهند افرادی سودجو با خون شهدای آنان بازی کنند، اذعان داشت: حفظ حجاب از واجبات شرعی و مؤکدات قرآن و اهل بیت علیهم السلام است که امیدواریم این وضعیت در ایران اسلامی از بین برود و دیگر شاهد بی بند و باری در سطح جامعه نباشیم./9461/ت303/ص
ارسال نظرات