۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۱۰۴۸۹۴

استاد حوزه علمیه نجف خواستار اعزام نیروهای حافظ صلح به بحرین شد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه نجف اشرف از شورای امنیت و سازمان ملل خواست تا برای پایان دادن به جنایت های رژیم آل خلیفه و آل سعود، نیروی نظامی به بحرین اعزام کنند.
آيت الله محمد سند از علماي بحرين شيخ عبدالجليل المقداد استاد حوزه علميه بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ محمد سند از علمای بحرین و استاد حوزه علمیه نجف اشرف در بیانیه ای، اعزام نیروهای حافظ صلح به بحرین را توسط شورای امنیت و سازمان ملل خواستار شد.

در این پیام آمده است: از سازمان ملل و رئیس آن و همچنین شورای امنیت می خواهم تا نسبت به اعزام سریع نیروهای بین المللی حافظ صلح به بحرین اقدام کنند تا از ملت بحرین که بیش از دو ماه است در معرض انواع ظلم و ستم های نظام خون خوار آل خلیفه و آل سعود شده اند حمایت کرده و از بروز جنگ جدیدی در منطقه که خاموش ساختن آن بسیار سخت است و کشورهای منطقه را به جان هم می اندازد جلوگیری کنند.

خبر دیگر از بحرین اینکه، سایت الملتقی الوطنی وابسته به معارضان رژیم آل خلیفه از شکنجه شدید علامه شیخ عبدالجلیل المقداد، استاد حوزه علمیه این کشور در زندان خبر داد.

این سایت تاکید کرد که مزدوران نظام فاسد آل خلیفه به مدت دو هفته این عالم را شکنجه کردند و سپس در برابر دوربین قرار داده تا به صورت رسمی از اقدامات انجام گرفته علیه رژیم عذرخواهی کند، ولی علامه المقداد ضمن رد هرگونه عذرخواهی تاکید کرد که حتی اگر جان خود را از دست دهد از مقامات بحرینی معذرخواهی نمی کند.

گفتنی است نیروهای امنیتی آل خلیفه در روزهای گذشته جمع کثیری از علمای شیعه بحرین را بازداشت و شکنجه کرده که می توان از علامه شیخ عبدالعظیم المهتدی البحرانی، نماینده مراجع تقلید، علامه شیخ محمد علی المحفوظ دبیرکل جمعیت امل و شیخ عبدالجلیل المقداد استاد حوزه علمیه این کشور نام برد./980/ب902/گ
ارسال نظرات