۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۱۰۲۶۸۷
آیت الله نجفی:

شعارهای مسالمت آمیز در بحرین در برابر گلوله قرار گرفته اند

خبرگزاری رسا ـ یکی از مراجع تقلید نجف اشرف، کشتار مردم مظلوم بحرین را به شدت محکوم و تاکید کرد که شعارهای مسالمت آمیز در این کشور در برابر گلوله قرار گرفته اند.
آيت الله بشير نجفي
به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف در بیانیه ای، سرکوب و کشتار مردم مظلوم و بی دفاع بحرین را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: یاری گرفتن دولت بحرین از نیروهای نظامی خارجی و مشارکت فعال آنان در تعرض به شهروندان صلح طلب بحرینی با استفاده از انواع و اقسام سلاح ها که به کشته شدن جمعی از مومنین و تحت فشار قرار گرفتن مستضعفان شد ما را به شدت شگفت زده کرد.

وی با اشاره به تقابل شعارهای مسالمت آمیز با گلوله و کشتار افزود: نظام بحرین باید ظلم به شهروندان صلح طلب را به سرعت پایان دهد و زبان عقل و برنامه گفت و گو را جایگزین سلاح کند و باید بداند که ادامه این وضعیت به هیچ وجه به صلاح جامعه نیست و اوضاع کشور را بحرانی تر خواهد کرد.

حجت الاسلام سید مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق نیز در پیامی، اعزام نظامیان از برخی کشورهای خلیج فارس به بحرین را با هدف قلع و قمع اراده ملت بحرین توصیف کرد و ضمن هشدار نسبت به کشتار مردم مظلوم و بی دفاع این کشور، همبستگی و ایستادگی جهانیان در کنار شهروندان بحرینی را خواستار شد./980/ب902/گ
ارسال نظرات