۲۶ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۱۰۲۰۹۷
امام جمعه نور:

مردم مسلمان بحرین و لیبی نیازمند همراهی ملت‌های مسلمان هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نور با بیان این که موضوع بحرین به یکی دردناک‌ترین مسأله جهانی و روز دنیا تبدیل شده است، گفت: امروز مردم مسلمان بحرین در انتظار حمایت جامعه جهانی هستند.
امام جمعه نور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، حجت الاسلام سیدحسین امیری، امام جمعه نور، روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به مشکلات امروز مردم مظلوم بحرین گفت: یکی از دردناک‌ترین مسأله امروز این است که همه رسانه های دنیا امروز در مقابل ظلم های روی بحرین سکوت کردند.

وی با بیان این که طراحان ظلم های وارده بر ملت مظلوم بحرین، آمریکا و کشورهای غربی هستند، افزود: این کشورهای استکباری باید پاسخگوی جنایت‌های صورت گرفته در بحرین باشند.

حجت الاسلام امیری با بیان این که استکبار از مستقل شدن بحرین هراسان است، تصریح کرد: غرب امروز تلاش می کند حتی به قیمت از بین بردن مردم، بحرین را زیر سلطه خود در آورد.

امام جمعه نور با انتقاد شدید از سکوت مجامع بین المللی در برابر جنایت های آشکار بحرین، تصریح کرد: مدعیان دفاع از حقوق بشر نباید در برابر این اقدامات ددمنشانه و ضد انسانی سکوت کنند.

وی با تأکید براین که همه کشورهای اسلامی باید جنایت های آشکار در بحرین و برخی از کشورهای منطقه را محکوم کنند، ادامه داد: امروز مردم مسلمان بحرین و لیبی نیازمند همراهی ملت‌های مسلمان جهان هستند.

خطیب جمعه نور با اعلام این که ملت‌های امروز منطقه با درس گرفتن از جمهوری اسلامی ایران هوشیار و بیدار شدند، گفت: به زودی استکبار و آمریکا از سوی همین مردم مسلمان هوشیار، نابود خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال «جهاد اقتصادی» اشاره کرد و گفت: برای مجاهدت اقتصادی همه مسؤولان و مردم، همگان باید تلاش کنند.

امام جمعه نور، اهمیت موضوع جهاد اقتصادی را از سوی مقام معظم رهبری مهم دانست و خاطرنشان کرد: همگان باید برای رفع مشکلات معیشت مردم و اقتصاد جامعه بیش از پیش همت کنند./950/پ202/س
ارسال نظرات