۱۵ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۱۰۱۲۸۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی خدابنده زنجان:

جهاد اقتصادی راه شبهه پراکنی دشمنان داخلی را می‌بندد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی خدابنده زنجان گفت: در سال جهاد اقتصادی باید هرچه داریم به میدان بیاوریم و با کار شبانه روزی اقتصاد را بهینه کنیم.
سال جهاد اقتصادي


حجت الاسلام بیگدلی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خدابنده زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا بیان داشت: انتخاب نام جهاد اقتصادی برای سال نود دارای پیام‌ها و دستاوردهای گوناگونی برای رشد و پیشرفت ایران اسلامی است.

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری نسبت به مساله اقتصاد حساسیت نشان دادند و به حرکت دشمن در تمامی ابعاد هشدار دادند.

این محقق علوم اسلامی بیان داشت: در طول این سال‌ها دشمن از تمامی راه‌ها برای شکست دادن ایران استفاده کرد تا جایی که در سال های اخیر با تحریم های اقتصادی، صنعتی، علمی و فناوری خواست درماندگی ایران را نشان دهند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری با انتخاب نام جهاد اقتصادی، مسیر رشد ایران اسلامی را ترسیم کردند و خواستار شکست دشمن در این عرصه شدند.

این محقق علوم دینی بیان داشت: در سال جهاد اقتصادی باید هرچه داریم به میدان بیاوریم و با کار شبانه روزی اقتصاد را بهینه کنیم.

وی گفت: انتخاب نام جهاد اقتصادی، وظیفه مسؤولان و مردم را سنگین می‌کند چرا که باید همه امکانات را به میدان بیاورند و با دیدی راهگشا مشکلات را حل کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خدابنده زنجان گفت: برخی دشمنان داخلی در کشور بهانه‌گیری‌های سیاسی خود را معطوف به مسائل اقتصادی کرده‌اند که جهاد اقتصادی می تواند این شبهات را رفع کند.

وی بیان داشت: کشورهای استعماری در طول سالیان دراز کوشش کرده‌اند تا روحیه خودباوری را در جوانان مسلمان از بین ببرند و روحیه وابستگی را ترویج دهند اما انقلاب اسلامی ایران با انتخاب سالی به نام جهاد اقتصادی می خواهد این پیام را منتقل کند که نباید نگاه ما به دست بیگانگان باشد بلکه باید مشکلات خود را حل کنیم و با خود اتکایی مملکت خود را بسازیم. /909/ت302/ع

ارسال نظرات