۱۵ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۱۰۱۲۸۷
در اعتراض به کشتار مردم مظلوم بحرین؛

مسلمانان هند راهپیمایی اعتراض آمیزی برگزار کردند

خبرگزاری رسا ـ مردم هند در راهپیمایی گسترده ای که با حضور علما و قشرهای مختلف برگزار شد کشتار مردم مظلوم بحرین، لیبی و کشورهای عربی را محکوم کردند.
راهپيمايي مردم شهر لکهنو هند در اعتراض به کشتار مسلمانان در منطقه


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هند، مردم شهر لکهنو  هند در راهپیمایی گسترده ای که در آن هزاران نفر از علما و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند کشتار مردم بحرین، لیبی و کشورهای عربی را محکوم کردند.

بر اساس این گزارش، این راهپیمایی از مقبره سعادت علی خان با سخنرانی علما آغاز شد و پس از عبور از خیابان های مختلف، در حضرت گنبح امام بارگاه شاه نجف پایان یافت و سپس شیعیان اهل بیت با سینه زنی مظلومیت امام حسین(ع) را یاد کردند.

راهپیمایان شعارهای مرگ بر آل خلیفه، مرگ بر آل سعود، مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر داده  و همه مشکلات مسلمانان را سازش با آمریکا و اسرائیل دانستند.

در این مراسم حمایت از مظلومان بحرین و مسلمانان جهان، مظلومیت امام حسین را ھم ذکر کردند و بین راه یا حسین یا مظلوم شعار می دادند که پیروزی انقلاب با همین شعار ممکن است.

مدیر ماهنامه اصلاح، مولانا جابر جوراسی گفت: در این زمان ما باید برای خدا متحد بشویم، ما نباید ملت یا قوم خاصی را مورد حمایت قرار دهیم بلکه حمایت ما باید از مظلومان کل جهان باشد.

جابر جوراسی گفت: در هر جایی اگر به کسی ظلم شود  ما باید همیشه مظلومان را حمایت کنیم و سکوت در برابر این فجایع حرام است.

قابل ذکر است که در این مراسم  علمای اهل سنت هم شرکت کرده و به سخنرانی پرداختند./9/گ

ارسال نظرات