۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۴۳۲۵۰۰
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

معضلات اجتماعی سبب اختلال در امنیت اخلاقی و دینی جامعه می‌شود

نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه معضلات اجتماعی سبب اختلال در امنیت اخلاقی، دینی، فکر و روان جامعه می‌شود، گفت: نیروی انتظامی باید با جدیت در راستای تحقق خواسته های به حق مردم که همان برخورد با جرایم است، وارد میدان عمل شود.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در دیدار کارکنان نیروی انتظامی این استان با اشاره به فیوضات ماه مبارك رمضان تصریح كرد: در این ایام پربركت فضای جامعه باید به گونه ای باشد كه عموم مؤمنان روزه دار نهایت استفاده را از بركات این ماه عزیز ببرند و از طرفی با هنجارشكنان و معدود افرادی كه با بی توجهی به مسائل شرعی و قانونی فضای جامعه را آلوده می كنند نیز قاطعانه برخورد شود.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه کلاهبرداری شرکت‌های هرمی یکی از مشکلات امروز جامعه است، افزود: شرکت‌هایی به نام‌های مختلف و در حقیقت با ساز‌و‌کار هرمی فعالیت می‌کنند که در آن‌ها ناهنجارهای قابل توجهی انجام می‌شود.

 

نماینده ولی ‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه معضلات اجتماعی سبب اختلال در امنیت اخلاقی، دینی، فکر و روان جامعه می‌شود، خاطرنشان کرد: افراد بد‌حجاب از سر‌ ناآگاهی و از طریق اینترنت و ماهواره تحریک می‌شوند که در زمینه برخورد با آن‌ها باید راهکار بیابید و این از ضرورت ها است.

 

‌حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه مطالبه عمومی مردم جامعه دین‌مداری است، خاطرنشان کرد: اینکه عموم مردم باید در برابر جرایم حاکم در جامعه به فکر فرزندان خود باشند، حق آنها است؛ بنابراین نیروی انتظامی باید با جدیت در راستای تحقق خواسته های به حق مردم که همان برخورد با جرایم است، وارد میدان عمل شود.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ایران بدون اسلام محال است، گفت: باید بدانیم که مقابله با فرهنگ و سبک زندگی غربی مهم ترین رسالت امروز ما است و در این امر مهم همه مسؤول هستند.

 

وی با بیان اینکه بعضی‌ها می‌خواهند بی‌‌بند‌و‌باری با عنوان آزادی وجود داشته باشد تا مردم مأیوس شوند، تصریح کرد: به هم‌ریختگی در جامعه سبب یأس می‌شود که برای جامعه، مردم و شهدای اسلام ظلم بزرگی است و نیروی انتظامی نباید در این رابطه اهل تساهل و مسامحه باشد.

 

‌نماینده ولی ‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نباید عامل ظلم در جامعه باشیم، خاطرنشان کرد: امنیت اجتماعی را جدی بگیریم و برای تحقق آن با همه توان وارد میدان شویم.

 

این مقام مسؤول با اعلام حمایت قاطع از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی گفت: ممكن است در اجرای اینگونه طرح ها از طرف برخی افراد هنجارشكن برخوردهای نامناسبی با مأموران نیروی انتظامی صورت گیرد كه این برخوردها نباید روحیه شما را تضعیف كند چراكه شما تكلیف الهی خود را انجام می دهید.

 

در ادامه این دیدار نیز سرهنگ محبت خانی، جانشین فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اقدامات انتظامی، اجتماعی، فرهنگی و آموزشی در خصوص ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و برخورد با آسیب های اخلاقی و اجتماعی افزود: نیروی انتظامی بر اساس وظیفه شرعی و قانونی خود با مظاهر بدحجابی و هنجارشكنان برخورد قاطع می کند.

 

وی با تأكید بر اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی به ویژه مقابله و برخورد با مظاهر بد‌حجابی و استمرار آن در طول سال، افزود: انتظار می رود عموم مردم متدین، روحانیت و نخبگان جامعه با همكاری و هم فكری، نیروی انتظامی را در انجام این وظیفه خطیر یاری كنند./202/9457/ب1

ارسال نظرات