۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۴۳۵۸۷۸
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تغییرات مدیریتی برای خراسان جنوبی هزینه دارد

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه با اطلاعاتی که درباره استاندار جدید گرفتم می‌توان گفت ایشان هم فرد مصممی هستند، گفت: این تغییرات در این زمان و در این موقعیت هزینه‌هایی دارد که امید است دولت تمام این هزینه‌ها را پرداخت کند.
امام جمعه بیرجند

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین علی رضایی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان و در آئین تکریم و معارفه استانداران خراسان جنوبی اظهار داشت: استان شرایط ویژه‌ای دارد و به تبع باید توجه ویژه‌ای در سطح کشور به استان باشد.

وی با توجه به برخی آمارها سیر نزولی استان در برخی پارامترها را یادآور شد و افزود: بر اساس این آمار رتبه استان در برخی شاخص‌ها به مرتبه 26 تا 27 تنزل یافته است.

امام جمعه بیرجند مرز طولانی استان با افغانستان را یکی از شاخصه‌های مهم در استان عنوان و بیان کرد: این موضوع در حالی که می‌تواند موجب رشد و توسعه استان شود مغفول مانده و امروز عده زیادی از مرزنشینان در تنگناهایی که خشکسالی باعث آن بوده درست و پنجه نرم می‌کند.

رضایی تأکید کرد: با تمام این مشکلات استان در بحث امنیت سرآمد استان‌های شرقی کشور است و شرایط موجود و آرامش حاکم در استان  با وجود نیروهای ناتو و استکبار در کنار مرزهای مشترک خود گواه این موضوع است.

وی با اشاره به تلاش‌های زیادی که استاندار سابق برای پیشرفت و توسعه استان انجام داده است، گفت: روش ایشان میانه روی که همان سیاست دولت است بود که شاید بهتر باشد برای ادامه کار در این استان این شیوه تغییر کند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه با اطلاعاتی که درباره استاندار جدید گرفتم می توان گفت ایشان هم فرد مصممی هستند، یادآور شد: اما این تغییرات در این زمان و در این موقعیت هزینه‌هایی دارد که امید است دولت تمام این هزینه‌ها را پرداخت کند و حداقل استان در بحث زیر ساخت‎ها به جایی برسد./922/101/ب3

ارسال نظرات