۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۴۳۴۸۷۴
حجت الاسلام خاموشی:

زندگی اردوگاهی برای مشخص کردن فلش زندگی امری مهم است

در افتتاح فاز اول اردوگاه نور فیروزکوه، ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن اشاره به اهمیت فعالیت اردوگاهی در جهان امروز، زندگی اردوگاهی را امری مهم در مشخص نمودن فلش زندگی دانست.
حجت الاسلام خاموشی

به گزارش خبرگزاری رسا، در افتتاح فاز اول اردوگاه نور فیروزکوه، ریاست مکرم سازمان حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر سید مهدی خاموشی ضمن اشاره به اهمیت فعالیت اردوگاهی در جهان امروز، زندگی اردوگاهی را امری مهم در مشخص نمودن فلش زندگی دانست.

 

همزمان با میلاد کریم اهل‌بیت علیهم‌السلام و روز اکرام، فاز اول اردوگاه نور فیروزکوه با حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر سید مهدی خاموشی، دکتر اسماعیلی مدیر امور کل مجامع وابسته، حجت‌الاسلام‌والمسلمین نیک نژاد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیلی امام‌جمعه فیروزکوه و جمعی از شخصیت‌های فرهنگی، نظامی و انتظامی شهرستان فیروزکوه افتتاح گردید.

 

در این مراسم ریاست سازمان ضمن  تبریک میلاد مسعود کریم اهل‌بیت علیهم‌السلام، چالش اصلی و درگیری اصلی فکرها و زندگی‌ها در جهان و کشورهای پیرامون را اعتقادات افراد دانست.

 

دکتر خاموشی با اشاره به اهمیت اوقات فراغت و سهولت استفاده بشر از ابزار، خاطرنشان کرد: اوقات فراغت در زندگی تمام اقشار جامعه ایجادشده است. امروزه گسترش استفاده از وسایل ارتباطی و فضاهای مجازی باعث شده است تا الزام داشته باشیم برای پر کردن اوقات فراغت برنامه داشته باشیم.

 

ریاست سازمان افزود: اردوگاه نور فیروزکوه هدیه رهبر انقلاب به بچه‌های فیروزکوه است که حسب امر رهبر معظم انقلاب به سازمان تبلیغات اسلامی قرار بر ساخت اردوگاه در این مکان شد که در صورت فعال بودن در اختیار شهرستان فیروزکوه باشد که ان شاء الله به کمک مردم و مسئولین این منطقه این اردوگاه فعال باشد.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر سید مهدی خاموشی با اشاره به اینکه فعالیت اردوگاهی در زمان کنونی در جهان برای مدیریت نسل‌های مختلف و نسل جوان بخشی از برنامه  حکومت‌ها است خاطرنشان کرد: زندگی اردوگاهی برای مشخص نمودن فلش زندگی امری مهم است.

 

وی افزود: استفاده از فرصت‌ها بسیار مهم است مانند اینکه در ابتدا می‌گفتند در این اردوگاه باد زیاد می‌آید اما بنده معتقد هستم که می‌توان از این نعمت الهی بهترین استفاده را نمود.

 

حجت الاسلام خاموشی با اشاره به طبیعت منحصربه‌فرد فیروزکوه و امکانات گردشگری و تفریحی منطقه، افزود: این اردوگاه می‌تواند امکانات مختلفی مانند امکانات ورزشی را در خود داشته باشد.

 

ریاست سازمان خاطرنشان کرد: توصیه بنده این است که در اردوگاه، بیشتر استفاده‌های اردوگاهی صورت پذیرد. مسئول سازمان تبلیغات اسلامی فیروزکوه از فضاهای موجود این اردوگاه و ظرفیت آن کمال استفاده را داشته باشند تا ما وادار به تجهیز بیشتر اردوگاه نور فیروزکوه شویم و در صورت عدم استفاده بهینه از این فضا کم‌کم انگیزه از سوی ما کم شده و پیش نخواهیم آمد.

 

حجت الاسلام خاموشی ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل موسسه فرهنگی تسنیم نور آقای طباطبایی و کارکنان این موسسه و کلیه شخصیت‌های شهرستان فیروزکوه برای افتتاح فاز اول اردوگاه نور فیروزکوه خاطرنشان کرد: ان شاء الله تلاش می‌کنیم امسال فاز دوم این اردوگاه را افتتاح نماییم.

 

قبل از شروع مراسم ریاست مکرم سازمان حجت‌الاسلام‌ و المسلمین دکتر سید مهدی خاموشی و تیم همراه و شخصیت‌های شهرستان فیروزکوه از مراحل ساخت فاز اول اردوگاه و امکانات ایجادشده و مراحل فعالیت‌ها بازدید کرد./1325/د102/ی

 

منبع: سازمان تبلیغات اسلامی

 

 

 

ارسال نظرات