۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۴۳۲۵۶۶

رونمايي از نخستین اسباب بازي آموزشي با موضوع نماز در تبریز

 نخستین اسباب بازي آموزشي با موضوع نماز به همت جامعه القرآن الكريم و اهل البيت(ع) آذربایجان شرقی در تبریز رونمایی شد.
رونمايي از نخستین اسباب بازي كلاسي- آموزشي با موضوع نماز 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مراسم رونمايي از نخستین اسباب بازي كلاسي- آموزشي با موضوع نماز در جامعه القرآن الكريم خردسالان تبريز صبح امروز با حضور نابغه قرآني جهان اسلام دكتر سيدمحمدحسين طباطبايي و حجت الاسلام شعباني رئيس قرارگاه منطقه اي بنياد فرهنگي خاتم الاوصيا برگزار شد.


فرید حسن پور، مدیر استانی مؤسسه جامعه القرآن الكريم در آذربایجان‌شرقی در این مراسم با اشاره به اهداف طراحی و تولید این اسباب‌بازی کمک‌آموزشی اظهار داشت: خادمين قرآن مؤسسه در استان برخود وظيفه مي دانند به منظور افزايش توان علمي و ارتقای سطح كيفي كلاس‌هاي آموزشي خود با همكاري نهادها و گروه هاي مختلف نسبت از لوازم كمك آموزشي قرآني بهره جوید.


وي افزود؛ طرح اسباب بازي كلاسي- آموزشي با موضوع نماز با مشاركت جمعي از نخبگان دانشگاه هنر اسلامي تبريز بعد از طي مراحل تحقيق و پژوهش به مرحله توليد نمونه آزمايشي رسید و پس از مرحله آزمايش ميداني در سطح كلاس‌هاي آموزشي، نسبت به توليد صنعتي و نهایي آن اقدام شده است.


حسن‌پور با اشاره به استقبال خانواده‌های مؤمن و متدین استان از برنامه‌های مؤسسه جامعه القران الكريم و اهل البيت(ع) گفت: نهایت سعی و تلاش دست‌اندرکاران آموزشی مؤسسه در مقاطع مختلف آن است که با روش‌های نوین و ابتکاری بتواند ارزش‌ها و آموزه های قرآن و اهل بیت را ترویج دهد.


همچنین عمارلو، مجري طرح و صاحب اثر به بيان كيفيت و بخش هاي مختلف اسباب بازي پرداخت و یادآور شد: به جرأت مي‌توان گفت؛ اين اثر نخستین محصول محتوا محور در حوزه سبك زندگي اسلامي ديني و نیز به عنوان اسباب بازي كلاسي آموزشي با محوريت قرآن است.


وی با اشاره به این‌که این طرح پس از ماه‌ها تحقیق و پژوهش در کمیته‌های مختلف آموزشی، طراحی، گرافیک و بهداشت کودکان تولید شده است، گفت: در تمامی مراحل تولید آزمایشی از مشاوره روحانیان و کارشناسان مؤسسه بهره‌مند بودیم و سعی شده تا محصولی جامع در حوزه آموزش نماز و سبک زندگی تهیه شود.


حجت الاسلام سيدمحمدحسين طباطبايي، ضمن تقدير از عوامل توليد اين اثر فرهنگي، اظهار داشت: باتوجه به محتواي كلاس‌هاي آموزشي خردسالان، مؤسسه در ايجاد روحيه و شادابي كودكان، لزوم استفاده از ابزار و اسباب بازي هاي كمك آموزشي جدید را مورد توجه قرار داده است./935/202/ب3

 

ارسال نظرات