۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۴۳۲۴۹۷

شرکت ۳۰۰ نفر در کلاس‌های قرآنی آستان امامزاده سید معصوم قم

مسؤول فرهنگی آستان مقدس امامزاده سید معصوم(ع) قم از شرکت 300 نفر در کلاس‌های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان در این بقعه متبرکه خبر داد.
قرآن

به گزارش خبرگزاری رسا، آستان مقدس امامزاده سید معصوم(ع) قم از جمله بقاع متبرکه‌ای است که طرح «ضیافت الهی» با استقبال گسترده اقشار مختلف مردم در آن اجرایی می‌شود.

 

به گفته حجت‌الاسلام کیومرث ایران‌پور مسئول فرهنگی این آستان مقدس، حدود 300 نفر از خواهران و برادران در کلاس‌های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان این بقعه شرکت می‌کنند.

 

بر این اساس، کلاس‌های ویژه خواهران هر روز از 8 تا 12 با موضوعات مختلف تفسیری و معارفی برگزار می‌شود و ساعت 12 تا 13 نیز به ترتیل‌خوانی خواهران اختصاص دارد.

 

بعد از اقامه نماز ظهر و عصر نیز ترتیل‌خوانی برادران برگزار می‌شود ضمن اینکه کلاس‌های تفسیر به همراه سخنرانی ویژه عموم نیز همه روزه در این مکان مقدس دایر است.

 

کلاس‌های حفظ، روخوانی، احکام و عقاید برای آقایان هر روز از ساعت 17 تا اذان مغرب در آستان مقدس امامزاده سید معصوم(ع) برپا می‌شود.

 

هر شب سفره افطار برای زائران و مجاوران در این مکان مقدس گسترده می‌شود و علاوه بر این از ساعت 21 تا 23.30 نیز مراسم سخنرانی و کلاس تفسیر دایر خواهد بود./874/د103/س

 

منبع:روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم

ارسال نظرات