۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۵۹۴۱۲۴
حجت الاسلام بی‌آزار تهرانی:

مسؤولان در حل مشکلات مردم تلاش کنند

مسؤولان در حل مشکلات مردم تلاش کنند
کارشناس امور دینی گفت: کارگزاران و مسؤولان در نظام انقلاب اسلامی باید این اعتقاد و باور را داشته باشند که در حل مشکلات مردم تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی کارشناس امور دینی، امروز در برنامه عطر عاشقی که در آستان مقدس بی‌بی سکینه برگزار شد، گفت: بعد از مبانی اعتقادی خدمت‌رسانی به ایتام آل رسول افضل اعمال برای تقرب الی الله است.

وی افزود: اگر نگاه آدمی، نگاه انسانیت باشد نباید از نیازمندان غافل شود و تا جایی که می‌تواند باید در رفع مشکلات مردم گام بردارد.

حجت الاسلام بی‌آزار تهرانی با تأکید بر اینکه انسان باید نسبت به مؤمنان محبت و رافت داشته باشد و در رفع مشکلات آنان تلاش کند، ابراز کرد: کارگزاران و مسؤولان در نظام انقلاب اسلامی باید این اعتقاد و باور را داشته باشند که در حل مشکلات مردم تلاش کنند.

کارشناس امور دینی ادامه داد: امام راحل قریب به این مضمون می‌فرمایند: اگر کسی در نظام جمهوری اسلامی بر کرسی قدرت، ریاست و مدیریت بنشیند و به فکر این نباشد که این صندلی و جایگاه باید برای تشکیل حکومت واحده امام زمان(عج) مؤثر باشد و خودش را مؤثر صالحی برای آمدن مصلح کل نداند همان‌جا که این فرد نشسته دارد خیانت می‌کند.

وی افزود: بنابراین اگر مسؤولان نگاهشان کسب رضایت امام زمان(عج) باشد، رضایت حجت بر آن است که عزیزان و محبان ایشان در گرفتاری و مشکلات نباشند بر همین اساس آیا مسؤولی که نسبت به امور مردم بی‌توجه است و دغدغه و نگرانی نسبت به رفع مشکلات آنان ندارد می‌تواند ادعا کند که برای رضای امام زمان(عج) فعالیت می کند و حضرت از ایشان راضی است.

حجت الاسلام بی‌آزار تهرانی در ادامه بیان داشت: امروز کسانی که به ادعای برخی مسؤولان عمداً می‌خواهند طاقت و صبر مردم را لبریز کنند اگر این‌ سخن صحیح باشد آن دسته افراد در حال بازی در میدان دشمن امام زمان(عج) هستند و عمل آنان خیانت به خداوند و مردم است.

کارشناس امور دینی در ادامه با اشاره به چهل‌سالگی انقلاب اسلامی، گفت: در حال حاضر در آستانه چهل‌سالگی انقلاب هستیم و بزرگ‌ترین راه مبارزه و بزرگ‌ترین شعار عملیاتی برگرفته از شعور مرگ بر آمریکای عملی آن است که اگر کسی قلم دارد، صاحب جایگاه و مسؤولیتی است و می‌تواند برای مردم کاری انجام دهد همه وجود خود را برای خدمت‌رسانی به محرومان اختصاص دهد و اگر این اتفاق نیفتد یک خیانت است و این مسند را باید رها کند چراکه او نتوانسته برای مستضعفان مؤثر باشد مستضعفانی که در آرزوی ظهور به سر می‌برند.

وی درباره وضعیت مردم در صفر مرزی سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: امروز در صفر مرزی دارالولایه چند هزار از هم‌وطنان ما از حداقل‌های حقوقی خود بی‌بهره هستند و چون هویت آنان مشخص نیست متأسفانه نه می‌توانند یارانه دریافت کنند و نه سازمان‌های بهزیستی و کمیته امام خمینی(ره) می‌تواند به آنان خدمات ارائه دهند، قالب این افراد شب‌ها گرسنه سر بر بالین خود می‌گذارند و در فقر مطلق زندگی می‌کنند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات