۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۵۹۴۱۱۳
جمعی از نمایندگان طلاب خطاب به آیت الله آملی لاریجانی:

قاطعانه و انقلابی در برابر کنوانسیون های استعماری بایستید

قاطعانه و انقلابی در برابر کنوانسیون های استعماری بایستید
جمعی از نمایندگان طلاب و فضلا در نامه ای به آیت الله آملی لاریجانی نسبت تصویب کنوانسیون پالرمو هشدار دادند و خواستار ایستادگی در برابر آن شدند

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در نامه ای به آیت الله آملی لاریجانی نسبت به طرح و تصویب کنوانسیون پالرمو هشدار دادند.

متن نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله آملی لاریجانی دامت توفیقاته

ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام

با سلام و تحیت

احتراما ضمن تبریک انتصاب شایسته حضرتعالی بعنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام وعضو فقهای شورای نگهبان؛ به استحضار می رساند: به یاد داریم فلسفه این نهضت تحقق آرمانهای اسلام ناب و خارج شدن از زیر یوق استعمار و استکبار جهانی بوده است، اما دشمنان اسلام دست از ما برنداشته و قصد دارند تا در استعماری فرا نو با استفاده از قوانین بین المللی، کشورها را زیر سلطه خویش قرار دهند.

 حضرتعالی که خود از مجتهدین هستید و اشراف به قانون اساسی و فتاوای مقام معظم رهبری حفظه الله و مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم و سیاستهای کلی نظام دارید مستحضرید ریاست فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی(ره)  مغایرت لایحه الحاق ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرائم سازمان یافته فراملی (پالرمو) با شرع و سیاستهای کلی نظام را در نامه شماره 9741/9900 مورخ 9/4/1397 به آیت الله جنتی حفظه الله اعلام نمودند. و از سوئی دیگر هیئت نظارت بر حسن اجرای سیاستهای کلی نظام که منصوبین مستقیم رهبر معظم انقلاب هستند نیز مخالفت خود را با کنوانسیون پالرمو اعلام کرده اند با این وصف مطلع شده ایم که این کنوانسیون قرار است مجددا در صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح گردد؛

مگر رهبر معظم انقلاب نفرمودند که سراغ کنوانسیونهائی که نمی دانید ته آن چیست نروید بلکه به قوانین داخلی رجوع کنید؟! آیا مجلس قانون مبازره با پولشوئی و جرائم سازمان یافته را تصویب نکرده است؟ آیا مراجع عظام تقلید با صراحت فتاوای خود را در مورد تحریم پذیرش اف ای تی اف بیان نکرده اند؟!

 لذا ما نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اعلام برائت از کنوانسیون ننگین پالرمو از حضرت مستطاب عالی با اقدامی انقلابی و قاطع مانع از طرح مجدد آن در صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام شده و مخالفت خود را با این گونه کنوانسیونهای استعماری اعلام فرمائید.

"ومن الله التوفیق"

نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

/1323/د102/ق

محمد قمین
ارسال نظرات