۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۵۹۴۱۰۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

وظیفه مسؤولان برطرف کردن مشکلات مردم است

وظیفه مسؤولان برطرف کردن مشکلات مردم است
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: وظیفه مسؤولان کشور برطرف کردن مشکلات مردم است و در عین حال بزرگنمایی این مشکلات کار دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سید مجتبی حسینی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری امروز در حرم مطهر رضوی و در مراسم تشییع پیکر 10 شهید دفاع مقدس و مدافع حرم گفت: پیدا شدن تدریجی این شهدا، عنایت خدا است که پیام آن ها به صورت تدریجی به ما برسد.

وی اظهار کرد: اگر همه شهدا همان روز تشییع می شدند، با گذر زمان نام آن ها به خاطره ها سپرده می شد اما این پیکرهای مطهر، هر روز خاطره جنگ و دفاع مقدس را زنده کرده و روح معنویت را در مردم می دمد.

آیت الله حسینی با تأکید بر ضرورت توجه به پیام شهدا، گفت: با توجه به این که در سراسر ایران شهدای گمنام دفن شده اند بنابراین گستردگی فضای شهادت در همه کشور است و هر کدام از آن ها رسالتی داشتند که باید بشنویم و از مقاومت آن ها درس گرفته و تحت تأثیر قرار بگیریم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: همه مسلمانان، شیعیان و انقلابیون بازمانده شهدا هستند و خداوند در قرآن به وصف آن ها پرداخته و می فرماید: «يَسْتَبْشِرُونَ بِنِعْمَةٍ مِنَ اللَّهِ وَفَضْلٍ وَأَنَّ اللَّهَ لَا يُضِيعُ أَجْرَ الْمُؤْمِنِينَ» و در آیه بعد می فرماید: «الَّذِينَ اسْتَجابُوا لِلَّهِ وَ الرَّسُولِ مِنْ بَعْدِ ما أَصابَهُمُ الْقَرْحُ لِلَّذِينَ أَحْسَنُوا مِنْهُمْ وَ اتَّقَوْا أَجْرٌ عَظِيمٌ‌».

وی افزود: شیطان کسانی را که دل به او و غرب می بندند، جذب می کند و در دل آن ها لانه کرده و کارهای خود را از طریق آن ها پیش می برد، آن ها نیز ملاک خود را شیطان قرار می دهند.

آیت الله حسینی فتنه فرهنگی را حربه دشمن بیان کرد و گفت: فتنه امروز دشمن فتنه فرهنگی است که در جنبه های مختلف زندگی انسان نفوذ می کند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که کسانی که یأس و ناامیدی را در جامعه ایجاد می کنند، منادی شیطان هستند، بیان کرد: جامعه ما با مشکلات بسیاری روبرو است و وظیفه مسؤولان کشور برطرف کردن آن ها است و در عین حال بزرگنمایی این مشکلات کار دشمن است.

وی افزود: آمریکا آرزو دارد که ملت ما دلسرد شوند و این خیلی خطرناک است، در بیشتر کشورها به وضعیت اقتصادی نامناسب مبتلا شده اند و منحصر به کشور ما نیست البته پیگیری مطالبات و انتقاد حق مردم است اما باید معقول باشد.

آیت الله حسینی اظهار کرد: چشم همه دنیا به ایران دوخته شده است و روحیه و قدرت ما می توانند به بقیه روحیه دهد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری به الگو قرار دادن حضرت زهرا(س) تأکید کرد و گفت: حضرت در مسائل سیاسی و اجتماعی احساس مسؤولیت داشتند و از طرفی طوری عمل نکردند که فتنه گران سو استفاده  کنند./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
رفاه و توسعه میخواهیم یا بنزین مجانی !؟؟
Iran, Islamic Republic of
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷
……………………………………………….

قیمت هر لیتر بنزین در زیمبابوه : 40 هزار تومان
===================================
زیمبابوه ، آفریقا
قیمت هر لیتر گازوییل در زیمبابوه ۳.۱۱ دلار و قیمت هر لیتر بنزین ۳.۳۳ دلار تعیین شده است.

( افریقا هم فهمید قیمت سوخت نباید مجانی باشه و ما نوابغ ایرانی هنوز از دولت و مجلس ، بنزین مجانی میخواهیم !!!!؟؟؟؟ )
.............................
انرژی مجانی در ایران و یارانه مترتب بر آن ، از عوامل اصلی عقب ماندگی ، فساد ، تنزل اقتصاد و تورم ایران است .
اکثر ما ایرانیان خجسته دل متوجه نیستیم که بابت این انرژی و سوخت مجانی ؛ چه هزینه های سنگین مادی ، معنوی و جانی پرداخت کرده و خواهیم کرد !؟؟

رفاه و توسعه میخواهیم یا بنزین مجانی !؟؟
انتخاب با ماست !!
...........................................................................................
0
0