۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۵۹۴۰۹۸
امام جمعه رشت:

انقلاب اسلامی با هیچ محاسبه داخلی و خارجی شکست نخواهد خورد

انقلاب اسلامی با هیچ محاسبه داخلی و خارجی شکست نخواهد خورد
نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: آمریکایی ها با استفاده از برخی افراد نادان فریفته غرب تلاش می‌کند به اعتراضات داخلی کشور دامن زند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان به برنامه ریزی آمریکا برای برگزاری نشست ضد ایرانی در ورشو لهستان اشاره کرد و گفت: تلاش آمریکایی‌ها طراحی برنامه‌های جدید علیه ملت ایران است.
 
وی با بیان این که آمریکا با استفاده از برخی افراد نادان فریفته غرب تلاش می‌کند به اعتراضات داخلی کشور دامن زند، افزود: افرادی که آمریکایی‌ها در داخل به آن‌ها دل بسته اند در دل ملت ایران هیچ جایگاهی ندارند.
 
نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه سخنان خود با بیان این که امروز کسانی که خود عامل بروز اصلی مشکلات برای ملت ایران هستند از این مشکلات می‌نالند، خاطرنشان کرد: ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی کسانی که عامل بروز این مشکلات هستند را به خوبی می‌شناسند.
 
حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با بیان این که متأسفانه عدم نظارت مسؤولان بر بخش‌های مختلف کشور موجب بروز مشکلاتی شده که مردم را ناراحت کرده است، گفت: مسؤولان به جای تکیه کردن به کمک‌های غرب و شرق از توان و ظرفیت داخلی برای برون رفت از مشکلات کشور بهره گیرند.
 
وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه عظیم مردمی به مسیر اصلی خود ادامه خواهد داد، خاطرنشان کرد: دشمنان داخلی و خارجی باید بدانند که این انقلاب با هیچ محاسبه داخلی و خارجی شکست نخواهد خورد و با قدرت به اهداف تعیین شده خود ادامه خواهد داد.
 
حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با اشاره به این که در سال‌های اخیر شاهد رویش‌های ارزشمندی در بخش‌های مختلف کشور بودیم، افزود: این رویش‌ها موجب ناراحتی و عصبانیت دشمنان داخلی و خارجی شده است.
 
نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه سخنان خود با بیان این که انقلاب اسلامی موجب رشد و شکوفایی کشور در عرصه‌های مختلف شده است، گفت: این انقلاب که با مشکلات از بیرون و دلدادگان داخلی پیش روی مردم قرار دارد شگفتی آفریده و دنیا را به شگفتی رسانیده است.
 
امام جمعه رشت با بیان این که پیشرفت‌هایی که امروز در کشورمان شاهد هستیم نتیجه سال‌ها ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران در سایه شوم تحریم‌ها بوده است، افزود: امروز ایران اسلامی به عنوان کشوری قدرتمند در عرصه‌های مختلف حضوری تعیین کننده دارد./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات