۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۴۴۱۹۷۴
در دیدار با آیت الله علوی گرگانی؛

فعالیت‌های اصناف و بازاریان در دهه کرامت تشریح شد

نماینده اصناف در شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت گفت: سه میلیون و 200هزار واحد صنفی زیر نظر هشت هزار و 200 اتحادیه صنفی در حال ساماندهی فعالیت های خود در دهه کرامت هستند.
دهه کرامت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مصطفی بهارلویی پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت الله علوی گرگانی به تشریح فعالیت های اصناف و بازاریان در دهه کرامت پرداخت.

 

نماینده اصناف در شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت اظهار داشت: اصناف و بازاریان در کنار سایر نهادها اقدامات خوبی را در دهه کرامت در دستور کار خود دارد و سه میلیون و 200هزار واحد صنفی زیر نظر هشت هزار و 200 اتحادیه صنفی در حال ساماندهی فعالیت های خود هستند.

 

آزادی زندانیان و تکریم ارباب رجوع در دهه کرامت

وی ادامه داد: امروز بیش از 450هزار واحد صنفی را در جریان برنامه های دهه کرامت قرار داده ایم و برنامه های ما اعم از تکریم ارباب رجوع، ایستگاه های صلواتی، آزادی زندانیان، آذین بندی و پخش شیرینی و شربت و نان صلواتی است.

 

بهارلویی با اشاره به توجه اصناف به ترویج فرهنگ رضوی عنوان کرد: در همین راستا بسته های فرهنگی زیادی را توزیع کرده ایم و ویژه برنامه زیرسایه خورشید را در تهران و شهرستان ها با محوریت اصناف در دستور کار خود داریم و جشن های محوری دیگری هم در کل استان ها برگزار خواهیم کرد.

 

بهارلویی افزود: برای غبارروبی از امامزادگان برجسته کشور با هشت استان هماهنگی های لازم صورت گرفته است و در همین راستا یادواره شهدای اصناف و مسابقات فرهنگی نیز برگزار می شود./1330/پ203/ی

 

ارسال نظرات