۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۴۳۵۸۸۳
حکیم:

روز قدس پیام مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق گفت: روزجهانی قدس فریادی در برابر حامیان عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.
حجت الاسلام سید عمار حکیم، رییس مجلس اعلای اسلامی عراق

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از النون، حجت الاسلام سید عمار حکیم، رییس مجلس اعلای اسلامی عراق، طی پیامی روز جهانی قدس را گرامی داشت.

 

وی افزود: روز جهانی قدس، فریادی در برابر همه دولت ها و احزابی است که خواستار تعامل و عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی هستند.

 

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق پیام روز جهانی قدس را وحدت امت اسلامی دانست و تصریح کرد: روز جهانی قدس بار دیگر به مسلمانان یادآور می شود که باید در برابر مستکبران و متجاوزان به اسلام ایستادگی و مقاومت کرد.

 

وی ضمن تجدید میثاق با مردم مظلوم فلسطین خاطرنشان کرد: موضع ما در برابر متجاوزان و زیادی خواهان مشخص است و شعار عدالت در برابر همه آن‎ها سرمی‎دهیم.

 

حجت الاسلام حکیم همچنین در دیدار با جمعی از اعضای گردان سرایا عاشورا از بسیج مردمی عراق حمایت کرد و گفت: مشارکت بسیج مردمی در آزادسازی شهر موصل ضرورت ملی است.

 

وی ادامه داد: اهمیت بسیج مردمی به عنوان نیرویی کوبنده در مقابل تروریسم برای همگان روشن است و اعضای بسیج مردمی و سایر تشکیلات نیروهای مسلح در جنگ‌های نسل چهارم به آمادگی کامل رسیده‎اند و امکانات خوبی برای مقابله با دشمن دارند.

 

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق تصریح کرد: داعش روزهای آخر عمر خود را می‎گذارند و باید به فکر مرحله پس از داعش بود./994/ب902/د

مترجم: عارف ابراهیمی

ارسال نظرات