۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۴۳۵۸۸۰
معاون اوقاف و امور خیریه استان فارس:

آئین سنتی وداع با ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه استان فارس برگزار شد

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: آیین سنتی وداع با ماه رمضان با عنوان الوداع در آخرین جمعه از این ماه با حضور قشرهای مختلف مردم روزه‌دار در بقاع متبرکه شاخص استان فارس برگزار شد.
12

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، حجت‌الاسلام سید میثم حسینی اظهار داشت: با فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن، مؤمنان روزه‌دار استان فارس پس از حدود یک ماه روزه‌داری با حضور در بقاع متبرکه، آیین ویژه وداع با ماه مهمانی خدا را برگزار کردند.

وی گفت: این مراسم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مصادف با 11 تیرماه بعد از نماز ظهر و عصر و با قرائت دعای کمیل برگزار شد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس خاطرنشان کرد: وداع با ماه رحمت الهی و تفسیر دعای روح ‌بخش سیدالساجدین امام سجاد(ع) از جمله برنامه‌های این روز بود.

حسینی با بیان اینکه باید قدر روزهای باقی مانده ماه مبارک رمضان را دانست و گفت: فضایل زیادی در ماه مبارک رمضان وجود دارد و با تمام شدن این ماه عزیز اندوه به دل هر مؤمنی راه پیدا می‌کند و خوشا به حال کسی که از این روزهای باقی مانده بیشترین استفاده را ببرد./101/922/ب3

ارسال نظرات