۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷
کد خبر: ۴۳۴۵۵۵
امام جمعه بن:

سلب تابعیت رهبر شیعیان بحرین داغ ننگینی بر پیشانی سازمان ملل است

امام جمعه شهرستان بن با بیان اینکه سلب تابعیت رهبر شیعیان بحرین داغ ننگینی بر پیشانی سازمان ملل است، گفت: چه طور می شود کسی که بحرینی است و اصالت بحرینی دارد، تابعیتش سلب شود و این جای تأسف دارد.
امام جمعه بن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام سید حسن میرافضلی، امام جمعه شهرستان بن عصر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان، با تأکید بر ضرورت بهره مندی از فرصت های نورانی شب های قدر، اظهار داشت: شب قدر چنان جایگاهی دارد که سرنوشت یک سال انسان در چنین شبی رقم می خورد؛ بنابراین باید از لحظه لحظه آن نهایت بهره و استفاده را ببریم.

 

امام جمعه بن اضافه کرد: ماه مبارک رمضان عنایت ویژه ای است که خداوند به بندگان خود داشته است و بنده باید از این فرصت و عنایت ویژه به نحو احسن استفاده نماید.

 

این مقام مسؤول در ادامه به دیدار اخیر اساتید دانشگاه با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر فرزانه انقلاب در این دیدار به نکته ای اشاره کردند که قبلاً هم به دلیل اهمیت آن بیان کرده بودند و آن حفظ روحیه انقلابی در بین مردم و مسؤولان است.

 

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال گرفتن روحیه انقلابی مردم و مسؤولان است و برای تحقق خواسته های خود دست به هر اقدامی می زند، تصریح کرد: منحرف کردن آرمان های انقلابی امام راحل، مهم ترین حربه دشمن برای تحقق خواسته های خود و نفوذ در بین مسؤولان نظام است.

 

حجت الاسلام میرافضلی، دسته بندی مردم به میانه رو و تندرو را یکی دیگر از ترفندهای دشمن برای تفرقه در نظام بیان کرد و افزود: دشمن به دنبال محکوم کردن نیروهای انقلابی به عنوان تندرو بودن است و این بسیار خطرناک است که هوشیاری مردم و مسؤولان را می طلبد.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بن به دیدار هیأت دولت با رهبر معظم انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: رهبر فرزانه انقلاب از حقوق های نجومی برخی مسؤولان ناراحت بودند و خواستار آن هستند که این حقوق های نجومی پیگیری شود و نتایج آن به مردم اعلام و مشمول مرور زمان نشود.

 

این مقام مسؤول اضافه کرد: چرا شبی که باید یارانه به حساب مردم پرداخت شود، برای دولت شب عزا است اما شبی که برداشت های نجومی از بیت المال صورت می گیرد برای آنها شب عزا نیست و این جای تأسف دارد.

 

وی با اشاره به اینکه دولت می تواند به جای پرداخت های نجومی از بیت المال با این پول ها برای جوانان اشتغال ایجاد کند، تصریح کرد: باید این خیانت ها و خسارت ها از سوی مسؤولان بررسی و پول بیت المال به مردم برگردانده شود تا مردم به این دولت و دولتمردان اطمینان کنند.

 

حجت الاسلام میرافضلی، حمایت از فتنه گران را ظلم بزرگی در حق انقلاب و مردم دانست و اظهار داشت: همه مراقب باشند با حرف ها، سخنان و یا سکوت خود آب به آسیاب فتنه گران نریزند چراکه حمایت از فتنه گران به خاطر منافع شخصی خیانت به راه شهدا است.

 

امام جمعه بن همچنین به موضوع سلب تابعیت رهبر شیعیان بحرین اشاره کرد و افزود: چه طور می شود کسی که بحرینی است و اصالت بحرینی دارد، تابعیتش سلب شود؛ این عمل داغ ننگین بر پیشانی سازمان ملل است که هنوز مظلوم و ظالم را نمی شناسد.

 

این مقام مسؤول در ادامه به حوزه علمیه خواهران شهرستان بن نیز اشاره کرد و گفت: این حوزه که به همت حجت الاسلام غضنفری، امام جمعه سابق این شهرستان بنیان گذاری شده است، کاری بسیار میمون و مبارک است و مردم باید از این حوزه استقبال و فرزندان خود را جهت تحصیل در این حوزه تشویق نمایند چراکه بهترین فرصت برای کسانی است که هزینه تحصیل برای فرزندان خود ندارند و مسؤولان نیز باید هر چه می توانند حمایت کنند./9457/203/ب2

ارسال نظرات