۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۴۳۳۳۳۸
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان:

هفته تبلیغ بهترین فرصت برای معرفی سازمان تبلیغات اسلامی و اهداف آن است

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به یکم تیرماه، سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، از هفته تبلیغ و اطلاع رسانی به عنوان بهترین فرصت برای معرفی این نهاد دینی وتبیین اهداف آن نام برد.
حجت الاسلام انصاری رراد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد عصر امروز یکشنبه در جمع کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به فرا رسیدن یکم تیرماه، گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان بنیانگذار کبیر انفلاب اسلامی، از هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی به عنوان بهترین فرصت برای معرفی سازمان و فعالیت های فرهنگی آن یاد کرد و گفت: برای شناساندن هر چه بهتر فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، برنامه‌های متعددی تدارک دیده شده است.
 

وی در ادامه با بیان اینکه امروز سازمان تبلیغات اسلامی یکی از نیازهای جامعه است افزود: این نهاد توانسته به خوبی در کشور جای خود را باز کند به طوری که امروز نام سازمان تبلیغات اسلامی در همه جا شناخته شده است.
 

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان، ابراز داشت: تبلیغ از مهم ترین رسالت انبیا و امامان معصوم(ع) بوده و امروز هم مبلغان باید با حفظ جایگاه و شناخت رسالت الهی خود نسبت به انجام امور محوله خود بیش از پیش همت کنند.
 

وی، سازمان تبلیغات اسلامی را احیا کننده ارزش های دینی و فرهنگی عنوان کرد و گفت: اين نهاد انقلابي به دلیل برخورداری از ظرفیت های مختلف دینی مذهبی وظایفی همچون مقابله با تبليغات سوء و تهاجم فرهنگي دشمنان، احيا و اشاعه معارف و فرهنگ تاريخ اسلام و رفع نيازهاي فرهنگي طبقات جامعه به ويژه جوانان را به عهده دارد.
 

حجت الاسلام انصاری راد در ادامه تصریح کرد: این نهاد دینی فعالیت گسترده خود را با هدف شکوفایی حیات معنوی و ترویج و تبیین شاخص های دینی و اعتقادی و اعتلای فرهنگ پر بار اسلامی آغاز کرد.
 

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود، تعامل و ارتباط سازنده با دیگر نهادهای فرهنیگ استان را عامل مهمی در ارتقاء و افزایش سطح میزان عملکرد هر نهاد در جدول ارزیابی دانست و گفت: دیدارها و ارتباط با مدیران و نهادها باید در جهت بهبود وضعیت عملکردی هر دستگاه موثر باشد، چرا که تعامل و همکاری با ادارات ظرفیت خوبی برای رفع مشکلات و تنگناهای موجود بوده و بسیاری از این مشکلات و تنگناها در سایه همین تعاملات برطرف می شود.
 

وی همچنین با تاکید بر روحیه مطالبه گری از دستگاه های ذیربط با هدف رفع نیازها تصریح کرد: شناساندن ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در دستگاه باید از اهم اهداف حضور در جلسات مختلف با مدیران استانی باشد.
 

حجت الاسلام انصاری راد ضمن تشریح برنامه های تبلیغات اسلامی هرمزگان در سالروز گرامیداشت تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و آغاز هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، دیدار کارکنان تبلیغات اسلامی استان با امام جمعه بندرعباس و استاندار هرمزگان، مصاحبه رادیویی و تلویزیونی با شبکه استانی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس با هدف تشریح برنامه های این نهاد، برگزاری نشست با روحانیان در شهرستان رودان، برگزاری مراسم ضیافت افطاری ویژه کارکان و خانواده های آنان را از جمله این برنامه ها برشمرد./202/851/ب1

ارسال نظرات