۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۴۳۲۳۷۸
در صحن علنی مجلس مطرح شد؛

تاکید لاریجانی به کمیسیون اجتماعی برای رسیدگی فوری به لایحه ساختار جدید وزارت کار

رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کمیسیون اجتماعی لایحه ساختار جدید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در اولویت رسیدگی قرار دهد.
لاریجانی رییس مجلس

به گزارش خبرگزاری رسا، دکتر علی لاریجانی در نشست علنی  مجلس شورای اسلامی پس از پایان گزارش وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: مطابق قانون ادغام وزارتخانه‌ها، دولت باید ظرف 6 ماه لایحه ساختار جدید وزارتخانه را به مجلس ارائه کند اما نه تنها در دولت قبل این لایحه ارائه نشد بلکه پس از گذشت 3 سال، دولت فعلی نیز این لایحه را به مجلس نیاورده است.

 

ربیعی: لایحه ساختار جدید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دوره قبل به مجلس ارائه شد

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به تذکر رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این لایحه به مجلس ارائه شده و در کمیسیون اجتماعی 90 درصد آن نیز بررسی شده است که انتظار می رود مجلس دهم نیز آن را به اتمام برساند.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ضروری است تا کمیسیون اجتماعی این لایحه را به عنوان یکی از مسائل مهم در اولویت قرار دهد.

 

دکتر لاریجانی: وزارت کار پیشنهاداتش درمورد صندوق‌های بازنشستگی را در لایحه برنامه ششم بیاورد

 

دکتر لاریجانی در خصوص صندوق‌های بازنشستگی نیز گفت: با توجه به گزارش وزیر ضروری است تا همه مسئولان مربوطه اهتمام ورزند چرا که صندوق‌ها موضوع مهمی در آینده هستند.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی پیشنهادات خود در زمینه صندوق‌های بازنشستگی را در لایحه برنامه ششم توسعه ارائه کند تا مجلس شورای اسلامی آن‌ها را پیگیری کند./858/د102/ج

ارسال نظرات