۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۴۳۱۷۱۵
امام جمعه بروجن مطرح کرد؛

ضرورت برخورد با بی اهتمامی و ولنگاری فرهنگی در جامعه

امام جمعه بروجن با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگی نوعی ولنگاری و بی اهتمامی در دستگاه های متولی به چشم می خورد و این مایه تأسف است، گفت: اگر قرار باشد ولنگاری های عرصه فرهنگی ادامه پيدا کند، افراد ولنگار فرهنگی به یقین با برخوردهای قاطع نيروهای ارزشی مواجه خواهند شد.
امام جمعه بروجن

حجت الاسلام رضا سعادت فر، امام جمعه شهرستان بروجن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به فرمايشات اخير رهبر معظم انقلاب در ديدار با نمايندگان مجلس خبرگان، اظهار داشت: در حوزه فرهنگی نوعی ولنگاری و بی اهتمامی در دستگاه های متولی به چشم می خورد و این مایه تأسف است.


حجت الاسلام سعادت فر با بيان اين که در توليد کالاهای فرهنگی مفيد و جلوگيری از توليد کالاهای فرهنگی مضر کوتاهی هايی صورت می گيرد، افزود: رهبر معظم انقلاب معتقد هستند هم بايد کالای فرهنگی مفيد توليد بشود و هم با کالاهای مخرب مقابله صورت گیرد که این نیازمند کار شبانه روزی است.


وی با اشاره به اینکه متأسفانه برخی از مسؤولان فرهنگی می گويند اگر در مقابل جبهه گيری افراد انقلابی نبود ما می توانستيم کنسرت های موسيقی بسياری را در کشور اجرا کنيم، خطاب به اين افراد، گفت: بچه های انقلابی و متدين، زنده، هوشيار و بيدارند و معتقد هستند که همان گونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند آينده از آن بچه های حزب اللهی است؛ بنابراین اگر قرار باشد ولنگاری های عرصه فرهنگی ادامه پيدا کند، افراد ولنگار فرهنگی به یقین با برخوردهای قاطع نيروهای ارزشی مواجه خواهند شد.


امام جمعه بروجن با بيان اين که حرکت خزنده و موزيانه فرهنگی دشمن تازگی ندارد، گفت: اندلس کشوری مسلمان و در مقابل دشمنان مقاوم بود؛ يکی از افسران خائن مشورتی به دشمنان اسپانيا می دهد و می گويد اگر می خواهيد براندازی در اين جامعه اتفاق بيفتد بايد مسيحيت را ترويج دهيد تا آنها به سمت بی بند و باری کشیده شوند.


این مقام مسؤول گفت: اين افسر خائن در پيشنهاد دوم می گويد در سيستم آموزش و پرورش معلمانی استخدام کنيد که مروج بی بند و باری باشند و سوم تجارت آزادی را راه اندازی کنيد که در اين تجارت مشروبات را به صورت کلي وارد کنيد.


وی گفت: پس از توزيع رايگان مشروب در آن جامعه، سردمداران آنها مشغول به عياشی و هوس رانی شدند، اراده آنها تزلزل پيدا کرد و با يک حمله نظامی از بين رفتند.


رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجن با اشاره به خطرات و تهديدهای ماهواره و فضاهای اجتماعی در جامعه، گفت: کاهش تأثيرپذيری اطفال در جامعه، ترويج خشونت، هويت زدايی، گسترش بی حجابی و بدحجابی، سست شدن کانون خانواده و ترويج بي غيرتی از جمله خطراتي است که دشمن براي هر يک از آنها بودجه مستقل مصوب کرده است.


حجت الاسلام سعادت فر در پايان تأکيد کرد: ما با تکنولوژی مخالف نيستيم اما با فساد و فحشا مخالفيم چراکه بنیان نظام را سست و متزلزل می کند و در راه مبارزه با تهاجم فرهنگی با کسی تعارف نداریم./9457/302/ب2

ارسال نظرات