۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۴۳۱۶۲۷
خطیب جمعه نجف آباد:

دولت جلوی رانت خواری و حقوق‌های نجومی برخی از مدیران را بگیرد

حجت الاسلام حسناتی درباره رسیدگی دولت به وضعیت حقوقی برخی مسؤولان، گفت: در شرایط رکود اقتصادی و بیکاری در جامعه نباید دولت اجازه چنین رانت خواری ها و حقوق های میلیونی را بدهد.
حجت الاسلام حسناتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، حجت الاسلام مصطفی حسناتی، نماینده ولی فقیه در نجف آباد در خطبه های عبادی سیاسی نخستین جمعه ماه مبارک رمضان، با تبریک حلول این ماه پرخیر و برکت گفت: مهم ترین کار در این ماه جدا شدن از گناه است و فرصتی است تا انسان بتواند به ویژه در برابر هجمه های دشمنان در جنگ نرم ایستادگی کند.

 

وی با بیان روایتی از پیامبر اکرم که افضل اعمال در این ماه را ورع و پرهیز از گناه بیان کرده است، افزود: یکی از زمینه های گناه در عصر حاضر، فضاهای مجازی و جنگ نرمی است که دشمنان بسیار دقیق و برنامه ریزی شده به جنگ دین خدا آمده اند و تنها راه مبارزه در این میدان، تمسک به قرآن و اهل بیت است.

 

حجت الاسلام حسناتی در ادامه خطبه ها با تأکید بر تلاش دولت در جلوگیری از حقوق های میلیونی برخی مسؤولان افزود: در دورانی که رکود اقتصادی در کنار بیکاری در جامعه به یکی از مشکلات اساسی تبدیل شده است و بسیاری از کارگران و کارخانه داران نگران آینده کاری خود هستند، چرا باید شاهد این گونه رانت خواری ها و حقوق های میلیونی باشیم.

 

وی در ادامه تأکید کرد: دولت باید هر چه قاطعانه تر و جدی تر در برابر این گونه مسائل بایستد و مردمی که در طول انقلاب همیشه صادقانه و با تمام همت در کنار دولت ایستادند، انتظار دارند که دولتمردان نیز همراهی و همدلی بیشتری نسبت به مردم در سایه اقتصاد مقاومتی داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در نجف آباد درباره یکی از مناسبت های هفته آینده، رحلت بانوی عالم خلقت حضرت خدیجه بیان داشت: دنیای امروز نیازمند الگوهایی هم چون خدیجه است که در اوج سختی های مسلمانان از تمام دارایی خود در شدیدترین تحریم اقتصادی گذشت، و در دامن چنین زنی، بانوی اسلام، فاطمه زهرا پرورش یافت.

 

وی یکی از فضایل زنان را مردآفرینی برشمرد و بیان کرد: در عصر و زمان غربت دین و حیاء، جامعه شاهد مادران شهدایی است که در سخت ترین شرایط دوران ستم شاهی تربیت شدند و این مادران و زنان نمونه، الگوی امروز جامعه برای تمام اقشار هستند.

 

تمسک به قرآن و اهل بیت تنها راه مقابله با جنگ نرم است

حجت الاسلام حسناتی با اشاره به سالروز تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی خاطر نشان کرد: امام خمینی با تیزبینی خود در همان سال های اول انقلاب خطر تهاجم فرهنگی و نفوذ دشمن را به خوبی با تشکیل این ستاد تشخیص دادند که همین نفوذ فرهنگی دشمن در صدر اسلام باعث خانه نشینی ائمه اطهار شد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: امروز دشمن بسیاری از سنگرهای ما را فتح کرده است، و با انواع ترفندهای و توطئه های فرهنگی در خانواده، ارزش ها و سبک زندگی ما نفوذ کرده است و با جلوه دادن ضد ارزش به عنوان ارزش بسیاری از ارزش های اسلامی و انقلابی را به انحراف کشانده است.

 

مقاومت در سایه وحدت تنها راه پیروزی کشورهای منطقه در برابر داعش است

امام جمعه نجف آباد محافل قرآنی و مساجد را بهترین سنگرهای مقابله با تهاجم نرم دشمن برشمرد و گفت: برای حفظ ارزش های قرآن و عترت در میدان فرهنگی باید هر چه بیشتر هوشیارانه بایستیم و مراکز علمی دانشگاه ها و حوزه ها مسؤولیت سختی در این راه به عهده دارند.

 

وی در ادامه درباره تحولات منطقه نیز افزود: نجات کشورهایی چون عراق، سوریه، یمن و همه جای دنیا تنها در یک نکته نهفته است و آن مقاومت و ایستادگی در کنار وحدت و همدلی است که در سایه این مقاومت و همدلی شاهد پیروزی ها و عظمت اسلام در منطقه در برابر تکفیری ها و داعش هستیم./201/1306/ب1

ارسال نظرات