۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۴۳۱۵۴۵
نویسنده کتاب عصر امام خمینی:

خط امام همان صراط مستقیم پیامبر است/ تحریف امام به دلیل ضعف شناخت جامعه از ایشان است

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با تأکید بر ضرورت بازشناسی امام خمینی(ره) و جلوگیری از تحریف ایشان، گفت: خط امام همان صراط مستقیم پیامبر(ص) است و هر که در هر پست و مقامی بخواهد امت را از این خط منحرف کند به امام خیانت کرده است.
امام خمینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا حاجتی، نویسنده کتاب عصر امام خمینی، شب گذشته در  مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) در مسجد حجت بن الحسن(عج)، امام خمینی(ره) را آیینه آیات الهی خواند و تأکید کرد: امام باید بازشناسی شود چرا که شخصیت ایشان هنوز برای دوستان ناشناخته و برای دشمنان معما است.

 

وی با بیان این که از دلایل تحریف خط و شخصیت امام، کم کاری و عدم شناخت ماست نه پرکاری تحریف کنندگان، گفت: عظمت و ابهت امام به حدی است که حتی دشمنان درجه یک خدا و ائمه اطهار(ع) که در پی قتل، حذف و انکار امام بوده و هستند نیز از ایشان تعریف می کنند که این نشان می دهد یاد و نام و مکتب امام زنده است و تنها تفاوتش این است که صدای ایشان از حنجره رهبر معظم انقلاب بیرون می آید.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با اشاره به سخنی از آیت الله بهجت(ره) در کتاب زمزم عارفان که فرمود اسراری از امام می دانم که تاکنون نگفته و نخواهم گفت، افزود: اگر به متونی که از سوی دشمنان منتشر می شود نگاه کنیم متوجه می شویم نه آثار امام را شناخته ایم و نه قدر ایشان را دانسته ایم.

 

امام را یک موضوع تاریخی شناخته شده و گذشته، به نسل جوان نشان ندهیم

امام جمعه موقت اهواز خاطرنشان کرد: با این وجود متأسفانه رفتار و عمل ما به گونه ای است که امام را یک موضوع تاریخی که شناخته شده و گذشته است، به نسل جوان نشان می دهیم.

 

وی با اشاره به ثبت تشییع پیکر امام خمینی(ره) به عنوان بزرگترین تشییع جنازه تاریخ در کتاب رکوردهای گینس، ادامه داد: امام خمینی(ره) بیهوده نفرمودند امت من بالاتر از امت صدر اسلام است. این ها باید به عنوان سرفصل تحقیقاتی مورد تحقیق قرار گیرد.

 

امام خمینی حتی لحظه ای از غیرخدا نترسیدند

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با اشاره به نمونه هایی از هوش، ذکاوت و استقامت امام گفت: امام خمینی(ره) در همه عمر حتی لحظه ای از غیرخدا نترسیدند تا حدی که وقتی سربازان ساواک ایشان را دستگیر می کنند از شدت ترس به خود می لرزند و امام آن ها را دلداری می دهند.

 

نویسنده کتاب «عصر امام خمینی» اضافه کرد: خلعت بری از بازجویان ساواک می گوید در طول عمرم مردی به این صلابت هیچ گاه ندیده ام که در سلول انفرادی بنویسد هیچ گاه بازجویی نداده و نخواهم داد.

 

وی با بیان این که نباید نسبت به رهبر معظم انقلاب هم دچار این نقیصه و غفلت شویم، افزود: سازمان های جاسوسی دشمن تیم های قوی و برجسته برای تحلیل سخنان ایشان در نظر گرفته اند که البته مشکل آن ها این است که زبان دین را که در بیانات امام و رهبری به وفور استفاده شده است، نمی دانند و تحلیل هایشان شکست می خورد.

 

اگر مبانی دشمنی امام با آمریکا را ندانیم به راحتی فریب می خوریم

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی یادآور شد: اگر مبانی دشمنی امام با آمریکا را ندانیم امروز به راحتی فریب کسانی را که می گویند امام مخالف رابطه با امریکا نبود، می خوریم در حالی که امام می فرمود درگیری ما با امریکا، درگیری اسلام با کفر است و پایانی ندارد.

 

امروز به فرموده امام، اسلام در حال فتح سنگرهای کلیدی جهان است

وی با اشاره به این سخن امام در جلد 19 صحیفه نور که فرمودند: «با اطمینان می گویم اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد»، اظهار کرد: غرب امروز درمانده شده؛ دشمنان قسم خورده اهل بیت(ع) اعتراف می کنند سالانه حداقل 30 هزار نفر در امریکا مسلمان می شوند.

 

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که امروز دایره نفوذ امام فراتر از مرزهای ایران و جهان اسلام است، ادامه داد: به برکت خون شهدا، خط نبرد جبهه اسلام و کفر، 2 هزار کیلومتر آن طرف تر در شرق دریای مدیترانه قرار گرفته است؛ روزنامه واشنگتن پست در این باره می نویسد: «با کمال تأسف خاکریزی بزرگ و ممتد از باب المندب تا شرق دریای مدیترانه ایجاد شده که پشت آن سربازان روح الله با فرماندهی واحد آیت الله خامنه ای می جنگند».

 

وی تصریح کرد: امروز جلوه اسلام تا افریقا و کاخ های کرملین هم کشیده شده است؛ کشیش مسیحی می گوید انقلاب امام خمینی نه تنها شیعه و اسلام بلکه تمام ادیان ابراهیمی را در جهان زنده کرد و افراد زیادی به آموزه های مسیحیت روی آوردند.

 

خط امام همان صراط مستقیم پیامبر است/ بهترین مرجع شناخت امام، رهبر معظم انقلاب هستند

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی خاطرنشان کرد: چشم و گوشمان را باز کنیم؛ خط امام همان صراط مستقیم پیامبر(ص) است و هر که در هر پست و مقامی بخواهد امت را از این خط منحرف کند به امام خیانت کرده است.

 

وی افزود: بهترین مرجع شناخت امام، رهبر معظم انقلاب هستند که اخیرا نیز به صورت مشخص شاخصه های امام را تبیین کردند؛ از جمله این که امام به شیطان بزرگ بودن امریکا اعتقاد داشتند و هر که امروز این مسأله را رد کند یا اعتقادی به امام ندارد یا دچار فراموشی مفرط شده است.

 

اصلی ترین دلیل پیروزی انقلاب، اعتقاد به مکتب شهادت و ولایت فقیه است

نویسنده کتاب عصر امام خمینی گفت: بیش از نیم قرن پیش که قیام امام خمینی(ره) آغاز شد، دشمن اسرائیل را با شعار نیل تا فرات تأسیس و برای تجزیه تک تک استان های ایران نقشه کشیده بود اما قیام امام کاری کرد که امروز نه تنها نقشه هایشان به نتیجه نرسیده بلکه اسرائیل پشت 400 کیلومتر دیوار بتنی محصور شده و آرمان های امام همچون نوری در جهان در حال پیشروی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی افزود: به اذعان صاحب نظران و جاسوسان ام آی سیکس، اصلی ترین دلیل پیروزی انقلاب اسلامی به رغم همه توطئه ها، اعتقاد به مکتب شهادت و ولایت فقیه است./201/930/ب1

 

ارسال نظرات