۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۴۳۰۱۱۹
با حضور رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب؛

مراسم بزرگداشت همسر شهید بابایی برگزار شد

مراسم بزرگداشت همسر شهید بابایی با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در مسجد نور تهران برگزار شد.
بابایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت همسر شهید بابایی با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، حجت الاسلام شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام حسنی جانشین نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثار گران، معاون رییس جمهور و جمعی از مقامات لشکری و کشوری در مسجد نور تهران برگزار شد.  

 

در این مراسم معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم صدیقه حکمت» همسر شهید گرانقدر «سرلشکر عباس بابایی» را تسلیت گفتند و از درگاه پروردگار متعال علو درجات برای آن بانوی مکرمه و صبر و اجر برای بازماندگان مسألت کردند.

 

متن پیام حجت الاسلام شهیدی به این شرح است: در مکتب صبر زینب(سلام الله علیها) مجاهدت به شکیبایی و صلابت در سرافرازی است، مشق این عاشقی و مشی این تعالی، نشان افتخاری برای جمله همسران معزز شهداست، همسران نیکو خصالی که با ایمان و اعتقادی راسخ در زمینه ترویج و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای معزز گام‌های مؤثری برداشته‌اند که به یقین هنر اولشان از خودگذشتگی، صبوری و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره مردانی از تبار قافله امام حسین (علیه السلام) است.

 

پس از سخنان حجت الاسلام شهیدی، حجت‌الاسلام حسنی جانشین نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثار گران در سخنانی خاطرنشان کرد: این مراسم در راستای پاسداشت استقامت، پایداری، رشد و اعتلای عقیده و ارزش‌ها برگزار شده است، شهید بابایی سرباز عزیز انقلاب و ولایت بود، خون او پس از شهادتش، فضای ایران را رنگین کرد و تاثیر فعالیت‌هایش برای همیشه جاودان خواهد ماند، در بخش دیگری از این مراسم حجت‌اسلام حسنی پیام تسلیت مقام معظم رهبری را به همین مناسبت قرائت کرد.

 

همچنین علی عباس کمری رئیس مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت «صدیقه حکمت» همسر شهید سرلشکر عباس بابایی، گفت: این مراسم از سوی تشکل‌های شاهد و ایثارگر و با حضور مقامات لشکری و کشوری و جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران از ساعت 11 تا 12:30 چهارشنبه 12 خرداد در مسجد نور میدان فاطمی برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: این مراسم برای نخستین بار و به صورت خودجوش در راستای اجرای برنامه‌ای تحت عنوان «ایثارگران در خدمت ایثارگران» به همت تشکل‌های «آیه‌های ایثار و تلاش» و «پدران آسمانی» برگزار و از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و عموم مردم دعوت می‌شود در این مراسم حضور یابند.

 

در این مراسم جمعی از پرسنل نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ دادبین فرمانده سابق نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ برات‌پور فرمانده عملیاتی حمله به الولید (اچ3)، حمید علی صمیمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران تهران بزرگ، نصیری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های تهران و جمعی از هم رزمان شهید عباس بابایی حضور داشتند./202/816/ب1

ارسال نظرات