۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۴۳۰۱۱۷
به همت مؤسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس؛

دوره مقدماتی علوم و معارف اسلامی برگزار می شود

چهارمین دوره مقدماتی دوساله علوم و معارف اسلامی ویژه بانوان علاقه مند در مؤسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس برگزار می شود.
بانوان طلبه- عکس آرشیوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مؤسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس برای دوره مقدماتی علوم و معارف اسلامی ثبت نام می کند.


دوره های مقدماتی علوم و معارف اسلامی به مدت دو سال برای بانوان علاقه مند به فراگیری معارف اسلامی که شرایط حضور در کلاس های درس حوزه را ندارند، برگزار می شود.
 

در این دوره که کلاس ها به مدت سه روز در هفته از اول مهر برگزار می شود بانوان به فراگیری معارف اسلامی از جمله عقاید، اخلاق، احکام، خانواده و تربیت، تاریخ اسلام ، ادبیات عرب، قرآن، روان خانی، تجوید و تفسیر می پردازند.
 

متقاضیان  دارای مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر می توانند برای ثبت نام از 18 خردادماه تا 1 شهریورماه سال جاری به روابط عمومی این مؤسسه به آدرس انتهای خیابان آخوند خراسانی در ساعت ادرای مراجعه کنند.


لازم به ذکر است، بعد از ثبت نام از متقاضیان مصاحبه گرفته خواهد شد که زمان آن اعلام خواهد شد و علاقه مندان شرکت در این کلاس ها برای اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 38540147 تماس بگیرند.


گفتنی است تاکنون سه دوره از  کلاس های علوم و معارف اسلامی برگزار شده است و 136 نفر در این کلاس ها ثبت نام کرده اند و امسال چهارمین دوره آن در این مکتب برگراز خواهد شد./203/1310/ب1

ارسال نظرات