۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۴۳۰۰۳۴
حجت الاسلام پناهیان:

جنگ نرم حربه پلید دشمن برای رویارویی با مکتب الهی و اسلامی است

استاد حوزه و دانشگاه کشور گفت: جنگ نرم حربه پلید و شیطانی دشمنان نظام در رویارویی با مکتب اسلامی جمهوری اسلامی ایران است
حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان

به گزارش خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان، استاد حوزه و دانشگاه کشور شامگاه سه شنبه در یادواره 80 شهید شهر مامونیه شهرستان زرندیه گفت: بیداری اسلامی که امروز به برکت تفکر حکومتداری دینی در ایران اسلامی در منطقه قوت گرفته سرمایه ای بزرگ در برابر دشمنان است.

 


وی افزود: جایگاه ولایت فقیه نیز سرمایه بزرگی است که راهبری در شرایط سخت را برعهده دارد و اگر مقام معظم رهبری فقط اشاره ای کنند کشورها و بلاد اسلامی در دنیا گوش به فرمان معظم له هستند.


استاد حوزه ودانشگاه بیان کرد: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از شاگردان مکتب حضرت علی (ع) هستند و این اقتدار وعظمت انقلاب و کشور چه در زمان معمار کبیر انقلاب و چه امروز در زمان رهبری مقام عظمای ولایت، نشات گرفته از مکتب این معصوم است.


حجت الاسلام پناهیان گفت: عقلانیت بهترین مقوله برای حجاب، ایمان و اعتقادات اسلامی است و اگر کشور ما ملتی با ایمان دارد نشان از عقلانیت معنوی و اسلامی است.


وی اظهار کرد: ملت ایران از شهدایی مانند چمران، همت و دیگر شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و انقلاب الگو می گیرند وهمین اقتدار و غیرت ملت ایران است که چنین فرزندانی را پرورش وتقدیم جامعه می کند.


این استاد حوزه و دانشگاه گفت: اگر امروز در دنیا سرافراز و با اقتدار سخن می گوییم به برکت جانفشانی و ایثار این دلیرمردان است.


حجت الاسلام والمسلمین پناهیان گفت: محوری از جنگ نرم تغییر ماهیت فکری و اعتقادی با رسانه ها و فناوری نوین از جمله ماهواره است که باید در سایه ایمان و عقلانیت این تهدید را بشناسیم و مدیریت کنیم.


شعر خوانی و مدیحه سرایی از دیگر برنامه های جنبی یادواره 80 شهید شهر مامونیه بود.


شهرستان زرندیه به مرکزیت شهر مامونیه با جمعیت بیش از 57هزار نفر در دوران دفاع مقدس 436 شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است./842/102/ب2

ارسال نظرات