۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۴۲۹۱۹۸
آیت‌الله شاهچراغی:

خبرگان ملت بار دیگر در حساس‌ترین زمان بهترین تصمیم را گرفتند

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: خبرگان ملت با انتخاب عالم مجاهد آیت الله جنتی به عنوان رییس مجلس خبرگان رهبری به مدت دو سال بار دیگر نشان دادند که در حساس‌ترین زمان‌ها بهترین تصمیمات را می‌گیرند.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در خطبه‌های عبادی سیاسی امروز نماز جمعه که با حضور مردم دیندار این خطه در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد، اظهار داشت: حضور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره آب پاکی را بر روی دست مستکبران عالم ریخته است که نمونه آن را در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی می توان دید.

 

امام جمعه سمنان، با اشاره به اهمیت مجلس خبرگان رهبری در نظام مقدس جمهوری اسلامی، اضافه کرد: خبرگان با تصمیمات خود همواره نشان داده که پیرو و مدافع حقیقی ولایت فقیه هستند و در روزهای اخیر با انتخاب هوشمندانه رییس و هیأت رییسه انقلابی مجلس خبرگان بار دیگر این مهم را ثابت کردند.

 

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس خبرگان رهبری فقهایی انقلابی هستند و راه انقلاب و کشور را با عزم و اراده پولادین و توکل بر خداوند ادامه خواهند داد، تصریح کرد: نمایندگان مجلس خبرگان رهبری بار دیگر نشان دادند در خط ولایت و اسلام ناب محمدی(ص) گام برمی‌دارند و همواره مدافع ولایت هستند؛ دشمن خواب این را ببیند که بتواند در ارکان اصلی نظام اسلامی خللی وارد سازد.

 

آیت الله شاهچراغی تأکید کرد: امروز دشمن با حمله به نهادهای انقلابی نظام اسلامی ازجمله مجلس خبرگان رهبری قصد دارد عملکرد و کارکردهای آن را زیرسؤال ببرد؛ اما هرگز موفق نخواهد شد چرا که خبرگان برای نظام، از نظام و در نظام جمهوری اسلامی ایران ادامه حیات می‌دهد و این صلابت همواره خارچشم دشمنان تنگ نظر بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به مشکلات به وجود آمده به دلیل سیاست های خصمانه آل سعود در راه اعزام حجاج به حج تمتع امسال گفت: رفتار و گفتار سران کم خرد عربستان سعودی در این زمینه بسیار نگران کننده است که امیدواریم با تلاش نمایندگان ایران اسلامی هرچه زودتر موانع از میان برداشته شود./202/977/ب1

ارسال نظرات