۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۴۲۹۱۹۷
آيت الله دري نجف آبادي:

عزت و عظمت کشور در ولایت فقیه تجلی پیدا کرده است

آيت الله دري نجف آبادي با بیان اینکه اقتدار، عزت و عظمت کشور در ولایت فقیه تجلی پیدا کرده است، گفت: تمام اقشار مختلف مردم به ویژه اعضای خبرگان رهبری باید از این شخصیت فرهیخته پشتیبانی و حمایت کنند.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي، نماينده ولي فقيه در استان مركزي و امام جمعه اراک درخطبه‌های نماز جمعه با یادآوری بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای مجلس خبرگان افزود: وظیفه اصلی مجلس خبرگان پاسداری از آرمان ها و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

صیانت از جایگاه رهبری

آيت الله دري نجف آبادي با بیان اینکه اقتدار، عزت و عظمت کشور در ولایت فقیه تجلی پیدا کرده است، گفت: تمام اقشار مختلف مردم به ویژه اعضای خبرگان رهبری باید از این شخصیت فرهیخته پشتیبانی و حمایت کنند.

 

نماينده ولي فقيه در استان مركزي بیان کرد: یک بخش مهم این نهاد مردمی صیانت از جایگاه رهبری و نظارت در شرایط رهبری است، که اگر خدایی ناکرده روزی روزگاری مانند زمان امام خمینی (ره) لازم شود وظیفه خود نسبت به انتخاب رهبر انجام دهد.

 

مجلس خبرگان رهبری رابط بین مردم و رهبر معظم انقلاب

آيت الله دري نجف آبادي خاطر نشان کرد: مجلس خبرگان رهبری برخاسته از مردم است و تمامی اعضای آن با رای مردم برگزیده می شوند و این نهاد انقلابی نیز وظیفه دارد با تمام وجود از آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی و قانون اساسی پاسداری کند.

 

امام جمعه اراک با بیان اینکه مجلس خبرگان رهبری رابط بین مردم ولایتمدار و مقام معظم رهبری است و تمام مردم می توانند مشکلات خود را از طریق اعضای مجلس خبرگان به معظم له برسانند.

 

وی افزود: مجلس خبرگان رهبری در حقیقت به وجود آورنده ارتباط میان مردم و ولایت فقیه و مقام معظم رهبری است و با توجه به اینکه اعضای این مجلس نیز مستقیما از سوی مردم انتخاب می شوند باید از آرمان های مردم شهیدپرور و همچنین ولایت فقیه با تمام توان پاسداری کنند.

 

پرهیز از تجمل گرایی و اصلاح الگوی مصرف

آيت الله دري نجف آبادي با اشاره به بیانیه مجلس خبرگان رهبری گفت: بیانیه مجلس خبرگان رهبری نیز در 8 محور مهم، ارزشمند و حساس از جمله در زمینه‌های داخلی، بین‌المللی، حج، آل سعود، برجام، اشتغال و تولید ملی صادر شد که امیدواریم تمامی دستگاه‌ها به آن توجه جدی داشته باشند.

 

نماينده ولي فقيه در استان مركزي با بیان اینکه پرهیز از تجمل گرایی و اصلاح الگوی مصرف گامی اساسی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: همه باید برای تحقق آن بسیج شویم، با مصرف عاقلانه، مصرف خردمندانه، مدیریت مصرف، مدیریت در صادرات، مدیریت منابع بانکی، مدیریت منابع خدادادی، مدیریت صحیح در کارخانجات، دانشگاه‌ها، مدارس می‌توانیم به عنوان یک جهاد ملی نقش آفرینی کنیم.

 

اهمیت همگرایی و اتحاد نمایندگان استان در مجلس

آيت الله دري نجف آبادي با بیان اینکه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز باید تحقق اقتصاد مقاومتی را سرلوحه امور خود قرار دهند، گفت: مردم ولایتمدار و مومن ایران اسلامی اسفندماه سال گذشته و اردیبهشت امسال با حضور گسترده و پرشور خود در پای صندوق های رای عشق و علاقه خود را به نظام اسلامی و مقام معظم رهبری به منصه ظهور گذاشتند، بنابراین نمایندگان مجلس نیز باید به پاس قدردانی از حضور گسترده مردم، خدمتگذاری بی منت را در دستور کار خود قرار دهند.

 

امام جمعه اراک در ادامه بیان کرد: همگرایی و اتحاد نمایندگان استان در مجلس اهمیت بسیاری دارد و این منتخبین باید از هر گونه بازی سیاسی و جهت گیری به دور باشند و فقط در راستای منافع مردم قدم بردارند./201/842/ب1

ارسال نظرات