۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۴۲۸۷۲۱
سردار فضلی:

امروز خداوند به واسطه شهدای مدافع حرم دین اسلام را حفظ کرده است

سردار فضلی گفت: امروز خداوند به واسطه شهدای مدافع حرم دین اسلام را حفظ کرده است چرا که در سوریه تکفیری ها تا نزدیکی حرم حضرت زینب(س) رسیده بودند.
سردار فضلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار علی فضلی جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین شامگاه امروز در نخستین یادواره سرداران و 60 شهید ورزشکار مدافع حرم اهل بیت(ع) که در تالار شیخ صدوق حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شهرری برگزار شد، گفت: روزی من بوده که با تعدادی از شهدای مدافع حرم به صورت عمیق آشنا شوم همچون شهید همدانی که در سال های طولانی به انقلاب خدمت کرد.

 

وی افزود: شهدای مدافع حرم درس غیرت و ایثار را به منصه ظهور گذاشتند در حالیکه با خدا معامله می‌کردند.

 

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: امام خامنه‌ای دیروز در دانشگاه امام حسین(ع) بیانات پرمغز و ستودنی را فرمودند که مصداق آنها شما خانواده معزز شهدا و جوانان مطیع رهبر و امام زمان(عج) هستید.

 

وی اظهار داشت: خداوند به واسطه شما خانواده های شهدای مدافع حرم دین پیامبر(ص) و پرچم الهی را حفظ کرده است چرا که در سوریه تکفیری ها تا نزدیکی حرم حضرت زینب(ع) رسیده بودند.

 

سردار فضلی با اشاره به ارزش والای شهدا در زنده نگه داشتن فرهنگ ناب محمدی بیان داشت: شهدای دوران دفاع مقدس، و شهدای مدافع حرم برای زنده نگه داشتن اسلام ناب محمدی، جانشان را تقدیم اسلام کردند که مجاهدت و ایثار این عزیزان ارزش والایی دارد و امروز مفتخریم که در جمع خانواده شهدای مدافع حرم حضور داریم.

 

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: روحیه ایثار، از خودگذشتگی و توکل به خدا سبب فتح خرمشهر شد که امام راحل نیز فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

 

وی افزود: اگر امروز مدافعان حرم در مقابل تکفیری‌های ملعون ایستادگی می‌کنند درسی است که از قرآن و اهل‌بیت(ع) گرفتند، در غیر این صورت معلوم نبود چه بلایی بر سر مردم سوریه می‌آمد./202/807/ب1

 

ارسال نظرات