۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۴۲۸۶۱۴

حمایت رییس اوقاف اهل سنت عراق از عملیات آزادسازی فلوجه

رییس سازمان اوقاف اهل سنت عراق از عملیات آزادسازی فلوجه حمایت کرد و رزمندگان را مایه افتخار این کشور خواند.
عبد اللطيف الهميم، رييس اوقاف اهل سنت عراق،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، شیخ عبداللطیف الهمیم، رییس سازمان اوقاف اهل سنت عراق، امروز طی پیامی، با اشاره به آغاز عملیات آزادسازی شهر فلوجه از چنگال جریان تروریستی و تکفیری داعش خاطرنشان کرد: بیش از دو سال است که فریاد یاری طلبی مردم و کودکان فلوجه به گوش می رسد.

 

وی افزود: هم اکنون شرایط یاری مردم رنجدیده فلوجه فرارسیده و نظامیان سازمان های مختلف عراق آماده آزادی شهر، اخراج تروریست های داعش و نجات جان مردمی هستند که هر روز طعم مرگ را می چشند.

 

رییس سازمان اوقاف اهل سنت عراق بر لزوم عدم توجه شهروندان فلوجه به فریاد فتنه گران تأکید کرد و ادامه داد: مجاهدان و رزمندگانی که به ندای یاری رسانی مردم مظلوم کشورشان لبیک گفته‎اند و از جنوب، مرکز و شمال عراق برای مشارکت در این عملیات آمده‎اند مایه افتخار این کشور هستند.

 

شیخ الهمیم تصریح کرد: دو جبهه در عراق وجود دارد، یکی جبهه حق است که برای نابودی تروریسم می کوشد و دیگری جبهه باطل که سرزمین ما را اشغال کرده و نابودی آنها نزدیک است.

 

وی مجاهدان و رزمندگان عراقی را به احتیاط و دوری شهروندان از خطر دعوت کرد و نسبت به استفاده داعش از مردم به عنوان سپر انسانی هشدار داد./994/ب902/د

ارسال نظرات