۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۴۲۷۴۲۸
با سخنرانی ضرغامی؛

مراسم اربعین شهدای مدافع حرم  پاکدشت برگزار می‌شود

مراسم اربعین شهدای مدافع حرم با سخنرانی عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مصلی امام خمینی شهرستان پاکدشت برگزار می شود.
حجت الاسلام حسن لزومی شهدای مدافع حرم پاکدشت حجت الاسلام حسن لزومی شهدای مدافع حرم پاکدشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت شهدای مدافع حرم شهرستان پاکدشت برای هماهنگی مراسم اربعین شهدای مدافع حرم، عصر امروز در سالن جلسات شهید اسدالله پازوکی سپاه پاکدشت با حضور اعضای این ستاد و خانواده شهدای مدافع حرم برگزار شد.

 

کمال محمد بیگی فرمانده سپاه پاکدشت در این جلسه با بیان اینکه امروز فصل جسارت به اهل بیت تمام شده است، گفت: مدافعان حرم ثابت کرده اند، کوچک ترین جسارت به اماکن متبرکه اهل بیت منجر به پایان گرفتن زندگی متجاوزان خواهد شد.

 

وی با اشاره به برجام گفت: دولتمردان کشور ما زحمات زیادی کشیده اند، اما دشمن بسیار خبیث است.

 

پاکدشت، پیشتاز در تعداد شهدای مدافع حرم

عضو ستاد بزرگداشت شهدای مدافع حرم شهرستان پاکدشت با بیان اینکه اگر امروز در دنیا عزت داریم به برکت خون شهدا است، مطرح کرد: پاکدشت پیشتاز در تعداد شهدای مدافع حرم در استان تهران است.

 

وی به حوادث و مشکلات انتخابات سال 94 اشاره کرد و گفت: با آغاز سال جدید حضور به موقع شهدای عزیز مدافع حرم در شهر، قلب ها را جلا بخشید و فضای شهر را به سمت دوستی و مودت برد.

 

محمد بیگی ادامه داد: حضور به موقع این شهدا به داد شهر رسید.

 

وی با بیان اینکه مردم پاکدشت به خوبی قدر شناس شهدا هستند و انصافاً در تمام صحنه ها خوب درخشیدند، ابراز کرد: بسیج هم با تمام توان آماده است تا مراسم با شکوهی برای اربعین این شهدا برگزار کند.

 

فرمانده بسیج پاکدشت همچنین از برگزاری یادواره شهدای اقشار در سال جاری خبر داد.

 

حجت الاسلام حسن لزومی امام جمعه پاکدشت در ادامه این جلسه گفت: تا وقتی رزمنده ای شهید نشده، به خانواده اش تعلق دارد، اما وقتی شهید می شود، متعلق به کل جامعه مسلمین می شود و همه مسؤولان و مردم خود را مدیون او می دانند و در برابر او احساس تکلیف می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه مسؤولان تابع نظرات خانواده شهدا هستند، گفت: همه مسؤولان در برابر برنامه بزرگداشت شهدا با تفکر بسیجی متحد می شوند و وقتی مردم این وحدت را ببینند، خوشحال خواهند شد.

 

فروغ تهرانی رئیس شورای اسلامی شهر شریف آباد نیز در این مراسم گفت: هر چه برای شهدا کار کنیم کم است، شورای شهر و شهرداری شریف آباد تمام قد در خدمت خانواده شهدا هستند.

 

حجت الاسلام محمد حسینی مسؤول امور مساجد شهرستان پاکدشت در این جلسه گفت: تمام مساجد پاکدشت آماده خدمتگزاری به شهدا هستند.

 

یعقوب پازوکی رئیس شورای اسلامی شهر پاکدشت نیز اظهار داشت: شورای 13 نفره شهر پاکدشت متحد در کنار هم هر چه در توان دارد در خدمت شهدا می گذارد.

 

محمد کلاته رئیس بنیاد شهید شهرستان پاکدشت تصریح کرد: توفیقی نصیب ما شده که بتوانیم در خدمت شهدا باشیم.

 

کوروش سیری رئیس اتاق اصناف پاکدشت اذعان کرد: امیدواریم بتوانیم گوشه ای از جانفشانی شهدا را جبران کنیم.

 

در پایان مقرر شد، مراسم اربعین شهدای مدافع حرم با مسؤولیت هیأت رزمندگان اسلام در روز پنج شنبه 30 اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت 16 تا 18 با سخنرانی عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و مداحی محمد فراهانی رئیس بسیج مداحان کشور در مصلی بزرگ امام خمینی شهرستان پاکدشت برگزار شود.

 

گفتنی است در نیمه اول امسال شهرستان پاکدشت 6 شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب اسلامی کرده است./202/804/ب1

ارسال نظرات