۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۴۲۷۱۸۲
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

پژوهش در حوزه های علمیه با رویکرد تحقق مطالبات رهبری صورت گیرد

مدیر حوزه های علمیه استان همدان گفت: محور فعالیت های پژوهشی باید بر مبنای ترغیب، تبلیغ و ترویج مطالبات رهبر معظم انقلاب باشد تا در جامعه بتوانیم رشد قابل ملاحظه ای را شاهد باشیم.
موسوی اصفهانی

حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه های علمیه استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت توجه به مقوله پژوهش در حوزه های علمیه، گفت: حوزه باید سرعت حرکت خود را در عرصه پزوهش مضاعف کند.

 

وی افزود: محور فعالیت های پژوهشی باید بر مبنای ترغیب، تبلیغ و ترویج مطالبات رهبر معظم انقلاب باشد تا در جامعه بتوانیم رشد قابل ملاحظه ای را شاهد باشیم.

 

منتخب مردم همدان در پنجمین دوره مجلس خبرگان خاطر نشان کرد: حوزه انقلابی در سایه طلابی است که در سایه امام خمینی پرورش یافته اند و باید این رسالت را به جامعه منتقل کنند.

 

وی تصریح کرد: انقلابی ماندن حوزه باید در حوزه برادران و خواهران حفظ شود و هرساله لازم است تا این مسأله برای طلاب در حوزه های علمیه تبیین و هشدار داده شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی خاطرنشان کرد: در موارد مختلف باید رهنمودهای رهبری فراموش نشود و در پژوهش ها باید مسأله توجه به انقلابی نگه داشتن حوزه های علمیه مد نظر قرار گیرد.

 

وی با اشاره به دیدار خبرگان با رهبر معظم انقلاب افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار با خبرگان فرمودند که باید خبرگان انقلابی بماند و در دیدار با آموزش و پرورش فرمود که آموزش و پرورش باید انقلابی شود و این دو تعبیر با یکدیگر تفاوت دارد.

 

نماینده مردم همدان در خبرگان در پایان یادآور شد: اگر حوزه روحیه انقلابی خود را از دست بدهد جامه روحیه انقلابی خود را از دست خواهد داد و نتیجه این داستان، خطرات فراوانی است که جامعه را تهدید می کند./302/979/ب1

ارسال نظرات