۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۴۲۶۱۶۹

نامه جمعی از طلاب به وزیر کشور درباره کانال های غیر اخلاقی در فضای مجازی

جمعی از طلاب حوزه علمیه قم در نامه‌ای به عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور خواستار مسدود شدن کانال‌های فساد و برخورد با مدیران این کانال‌ها در شبکه‌های مجازی شدند.
رحمانی فضلی

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از طلاب حوزه علمیه قم طی نامه‌ای به عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور خواستار مسدود شدن کانال‌های فساد و برخورد با مدیران این کانال‌ها در شبکه‌های مجازی شدند.

 

متن این نامه که در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ الَّذِينَ يُحِبُّونَ أَن تَشِيعَ الْفَاحِشَةُ فِي الَّذِينَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ ﴿۱۹/نور)


كسانى كه دوست دارند كه زشتكارى در ميان آنان كه ايمان آورده ‏اند شيوع پيدا كند براى آنان در دنيا و آخرت عذابى پر درد خواهد بود و خدا[ست كه] میداند و شما نمى‏دانيد.


جناب رحمانی فضلی وزیر محترم کشور
سلام علیکم


همان طور که مستحضر هستید در شبکه های مجازی مخصوصا درشبکه اجتماعی تلگرام کانال هایی وجود دارد که بعضی فساد و بی حیایی را در جامعه ترویج می کنند و بعضی دیگر مطالبی علیه نظام و انقلاب را به دروغ به صورت گسترده منتشر می کنند.


اکنون که جنابعالی دستور به  بازداشت ادمین کانال هایی که متهم به ترویج فساده ستند را داده اید بدین معناست که دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی به راحتی می توانند ادمین کانال هایی که علنا مروج فساد و مروج مطالبی علیه نظام و انقلاب هستند را شناسایی کنند لذا از شما درخواست می کنیم که این رویه به هیچ وجه متوقف نشود و الا اگر سستی در این زمینه صورت گیرد جزء یکی از مصادیق آیه ۱۹ سوره مبارکه نور خواهیم بود که خدای متعال وعده عذاب دردناک برای آن دسته از افراد داده است.
والعاقبة للمتقین
جمعی از طلاب حوزه علمیه قم

/924/د102/ج

ارسال نظرات