۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۴۲۶۰۲۷
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

وظیفه حاکمان اسلامی ایستادگی در برابر ظلم و جنایت است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین وظیفه حاکمان اسلامی را ایستادگی در برابر ظلم و جنایت دانست و گفت: حکومت اسلامی با فساد جمع نمی‌شود و دولتمردان باید از دشمنان فاصله بگیرند. 
حجت الاسلام عباس نظری

حجت الاسلام عباس نظری معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، امام حسین(ع) را جلوه حقانیت هستی معرفی کرد و گفت: انسانهای کامل دارای مراتبی هستند و خداوند با صراحت در قرآن با آیاتی از برتری برخی از پیامبران(ص) بر برخی دیگر خبر داده است.

 

وی در ادامه افزود: 14 معصوم(ع) مظهر تجلی خداوند بر روی زمین هستند که امام حسین(ع) نسبت به دیگر ائمه(ع) دارای ویژگی‌های برجسته‌ای است، برای شناخت امام حسین(ع) باید به سراغ زیارت نامه‌هایی برویم که از ائمه(ع) به یادگار مانده است.

 

این مسؤول ویژگی بارز امام حسین(ع) را ثارالله بودن دانست و ابراز کرد: قیام امام حسین(ع) برای احیای جد بزرگوارشان بود ایشان یگانه دوران هستند که فرزندان و اصحابشان به شهادت رسیدند و ایشان اوج صبر و استقامت را نشان دادند و فراتر از ابراهیم خلیل الله(ص) ایستادند.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین اضافه کرد: امام حسین(ع) برای احقاق حق و نابودی باطل و جاری کردن امر به معروف و نهی از منکر قیام کردند، سید الشهدا چراغ هدایت بشر در تاریکی‌ها و کشتی نجات در برابر توطئه‌ها و نیرنگ ها هستند و هر کس بر کشتی نجات بنشیند به رضوان الهی می‌رسد.

 

حجت الاسلام نظری با بیان اینکه امام حسین(ع) بزرگ پاسدار اسلام و نجات بخش جهان بشریت هستند خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) بعد از انقلاب نهادهایی را تاسیس کردند که هر کدام نقش بسزایی در انقلاب داشت و سپاه پاسداران یکی از آن نهادهاست که وظیفه آنها حفظ و سیانت از انقلاب اسلامی است.

 

وی با اشاره به حکومت داری امام حسین(ع) اظهار کرد: امام حسین(ع) خوش گذرانی را از آفت‌های حکومت می‌دانستند و فرمودند من برای خوش گذرانی از مدینه خارج نشدم حاکمان و دولتمران ما باید امام حسین(ع) را الگو قرار داده و بر اساس آموزه‌های دینی حرکت کنند.

 

این مسؤول وظیفه حاکمان اسلامی را ایستادگی در برابر ظلم و جنایت دانست و بیان کرد: حکومت اسلامی با فساد جمع نمی‌شود و دولتمردان باید از صهیونیست‌ها فاصله بگیرند.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین در پایان گفت: حوزه‌های علمیه موظفند مردم را از آلودگی‌های فکری پاک و از جهالت و نادانی خارج و به سوی علم و آگاهی هدایت کنند./302/838/ب1

ارسال نظرات