۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۴۲۵۷۰۲
به همت مؤسسه بوستان کتاب صورت می گیرد؛

رونمایی از کتاب «اندیشه اصلاح و راهبرد وحدت و همبستگی در جهان اسلام»

مؤسسه بوستان کتاب همزمان با ولادت امام زین العابدین(ع) از مجموعه دوجلدی «اندیشه اصلاح و راهبرد وحدت و همبستگی در جهان اسلام» در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی می کند.
بوستان کتاب

به گزارش خبرگزاری رسا، مهدی محدثی، مدیر روابط عمومی بوستان کتاب گفت: مؤسسه بوستان کتاب در روز 23 اردیبهشت 95، در سالن یاسِ نمایشگاه شهر آفتاب، از مجموعه دو جلدی اندیشه اصلاح و راهبرد وحدت و همبستگی در جهان اسلام، تالیف سید احمد موثقی، رونمایی می کند.


وی درباره زمان و مکان این مراسم، گفت: مراسم رونمایی از این مجموعه، در روز 23 اردیبهشت و هم زمان با سالروز ولادت امام زین العابدین (ع) از ساعت 12 الی 13 خواهد بود.

محدثی درباره  موضوع این کتاب تصریح کرد: وحدت اسلامی از مهم‌ترین آرمان‌هایی است که مسلمانان جهان، از صدر اسلام تاکنون برمبنای آموزه‌های اسلامی، پی‌گیر آن بوده‌اند و به عنوان یک راهبرد، در ابعاد و اشکال مختلف، متناسب با مقتضیات زمانی، آن را ارائه کرده‌اند.

مدیر روابط عمومی بوستان کتاب در ادامه یادآور شد: اثر حاضر که در دو جلد و هفت فصل سامان یافته، به طرح دوباره و تجزیه و تحلیل علمی دیدگاه‌های مصلحان دینی- سیاسی در کشورهای مختلف پرداخته و می‌کوشد ریشه‌ها، علل، دلایل و عوامل وحدت و تفرقه و ابعاد و اشکال، ماهیت و محتوا، آثار و نتایج وحدت و تفرقه را نشان دهد./874/102/ب2
 
ارسال نظرات