۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۴۲۵۲۱۹

هشدار خطیب جمعه نجف نسبت به نفوذ جاسوسان میان تظاهرات کنندگان

خطیب جمعه نجف اشرف خواستار هوشیاری نسبت به نفوذ جاسوسان در بین تظاهرات کنندگان خواهان اصلاحات شد.
حجت الاسلام سید صدر الدین قبانچی، خطیب جمعه نجف اشرف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی، خطیب جمعه نجف اشرف در خطبه‎های نماز جمعه این هفته که در حسینیه حضرت فاطمیه کبری برگزار شد، بر ضرورت اجرای اصلاحات حقیقی تاکید کرد و گفت: اصلاحات حقی است که عراق به آن نیاز دارد و مرجعیت و ملت نیز خواهان آن هستند.


وی افزود: اصلاحات باید اهداف، ابزار و راهکارهای صحیح داشته باشد و اگر این اهداف و ابزار تغیر کند هیچ گاه اصلاحات حقیقی در عراق رخ نخواهد داد.


خطیب جمعه نجف اظهار داشت: ما به نیت و خواسته‎ مردم برای اجرای اصلاحات حقیقی شک و شبهه‎ای نداریم.


وی بر ضرورت مسالمت آمیز بودن تظاهرات و اعلام خواسته های مردم تاکید کرد و ادامه داد: خشونت، تخریب، کشتار و تهدید هیچ گاه ابزار صحیحی برای رسیدن به اصلاحات نبوده است.


حجت الاسلام قبانچی خواستار تداوم اصلاحات با وجود مشکلات گوناگون شد و خاطرنشان کرد: عناصر نفوذی و جاسوس با هدف ایجاد تفرقه بین ملت، سقوط قواه‎های سه گانه، بازگشت بازماندگان حزب بعث، قطع همکاری با کشورهای دوست عراق، تسلیم شدن در برابر جریان تروریستی و تکفیری داعش در بین مردم نفوذ کرده‎اند.


وی در بخش پایانی خطبه‎های نماز جمعه از نیروهای امنیتی، درمانی، اداره عتبات مقدسه عراق و مردم این کشور برای برگزاری باشکوه ایام شهادت امام کاظم (ع) و زیارت امیر المومنین علی (ع) در روز بعثت تشکر و قدردانی کرد./994/ب902/د

ارسال نظرات