۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۴۲۳۳۵۷
مسؤول بسیج طلاب و روحانیان استان بوشهر:

بسیج طلاب یک ضرورت برای حفظ روحیه انقلابی در حوزه های علمیه است

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان استان بوشهر گفت: بسیج طلاب یک ضرورت است برای حفظ روحیه انقلابی، آرمان ها و ارزش های انقلاب در حوزه های علمیه است و هدایت این روحیه از حوزه به بیرون از حوزه، باید با تلاش بیشتری صورت بپذیرد.
حمیدرضا حجت اسلام جعفری زاده مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حمیدرضا حجت الاسلام جعفری زاده مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان بوشهر صبح امروز در دیدار با آیت الله صفایی بوشهر، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه بسیج طلاب یک نعمت برای حوزه های علمیه است، گفت: بسیج طلاب یک ضرورت است برای حفظ روحیه انقلابی، آرمان ها و ارزش های انقلاب در حوزه های علمیه و هدایت این روحیه از حوزه به بیرون از حوزه، باید تلاش بیشتری صورت بپذیرد.

 

وی با اشاره به راه هایی برای تقویت و رسیدن به یک حوزه انقلابی اظهار داشت: رویکردهایی از جمله تقویت درونی بسیج طلاب با بصیرت افزایی، که این امر با ارتباط دیگر بسیجیان مدارس علمیه و نخبگان و همچنین با تشکیل اتاق فکر خواهران و برادران در سطح استان و مدارس علمیه به نتیجه مثبتی خواهد انجامید.

 

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان بوشهر افزود: همچنین برای تقویت بیشتر می توان دوره های بصیرتی را ویژه طلاب راه اندازی کرد.

 

وی تأکید کرد: از دیگر فعالیت ها در این خصوص، مطالبه تقویم سالیانه و سند چشم انداز بسیج طلاب در مورد فعالیت های بسیجیان حوزه های علمیه و ارایه راهکارهای متناسب با شرایط حوزه ها است.

 

حجت الاسلام جعفری زاده ادامه داد: در این صورت اگر بخواهیم تأثیر گذاری فعالیت های بسیجیان را بر دیگر اقشار شاهد باشیم باید روحانیانی را با کاروان های راهیان نور و ارتحال امام اعزام کرده و با طرح های مشترکی که با بسیج دانشجویی در نظر دارند را به مردم انتقال دهند.

 

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان بوشهر خاطرنشان کرد: بهتر است حلقه های صالحین تقویت شده و روحانیون مورد نیاز را طبق برنامه های از پیش تعیین شده، برای حفظ و بهبود حلقه ها تأمین کرد./203/846/ب1

ارسال نظرات