۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۴۴۲۰۰۲
به مناسبت دهه کرامت صورت می گیرد؛

فعالیت بیش از ۳۰۰ مبلغ در استان لرستان

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: به مناسبت دهه کرامت بیش از 300 مبلغ به مناطق تبلیغی استان اعزام شدند.
اعزام مبلغ

حجت الاسلام احمدرضا غلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: به مناسبت دهه کرامت بیش از 300 مبلغ غیربومی و بومی در مناطق تبلیغی استان لرستان مشغول فعالیت هستند.

 

وی افزود: فعالیت تبلیغی مبلغان از 14 مردادماه آغاز شده است و تا 24 مردادماه پایان دهه کرامت ادامه دارد.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان محوریت فعالیت مبلغان اعزامی را بحث عفاف و حجاب، تکریم زن در جامعه، اهمیت و تشکیل خانواده عنوان کرد.

 

وی یادآور شد: سبک زندگی اسلامی، تبیین فرامین رهبری و لزوم تأکید بر افزایش جمعیت از دیگر موضوعات فعالیت تبلیغی مبلغان اعزامی است.  

 

حجت الاسلام غلامی اظهار داشت: مبلغان با همکاری تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه اصفهان، اوقاف و امور خیریه و دفتر مراجع تقلید و گروه های جهادی به مناطق شهری و روستایی استان اعزام شده اند.

 

وی هدف از اعزام مبلغان در مناسبت های گوناگون را تبیین اهداف اسلام، پرداختن به معیارهای دینی و تبیین جایگاه ولایت بیان کرد.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: سخنرانی، برگزاری گفتمان دینی، نشست های پرسش و پاسخ و مشاوره از جمله فعالیت های مبلغان اعزامی است.

 

وی یادآور شد: تببین سیره عملی و سبک زندگی امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) از دیگر فعالیت­ها و اهداف اعزام مبلغان به مناطق تبلیغی در دهه کرامت است./9459/302/ب2

ارسال نظرات