۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۴۴۱۱۵۵
امام جمعه بستان‌آباد:

شناخت ولایت عامل بصیرت و سعادت است

حجت الاسلام رضوی گفت: بصیرت و آگاهی‌بخشی رهبری نظام سبب شکست توطئه های دشمنان در طول چهار دهه گذشته شده است.
ولایت

حجت الاسلام سیدرضا رضوی، امام جمعه بستان‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به این‌که رسانه‌‎های وابسته به غرب و اتاق‌های فکر رژیم صهیونیستی همواره به دنبال تخریب شأن و جایگاه ولایت فقیه بوده‌اند، اظهار داشت: رمز سعادت دنیا و آخرت شناخت و تبعیت از ولایت فقیه است.


وی با بیان این‌که ولایت‌مداری باید در میدان عمل و در برهه‌های مختلف تاریخی به اثبات برسد، خاطرنشان کرد: آنچه که از آیات، احادیث و روایات معتبر وارده می توان دریافت؛ هیچ عملی بدون ولایت مداری مورد مقبول درگاه احدیت نخواهد بود، در حقیقت تبعیت از ولایت ضامن سعادت دنیا و آخرت است.


حجت الاسلام رضوی با بیان این‌که شناخت ولایت؛ عامل بصیرت و شناخت حق از باطل در کوران حوادث و فتنه هاست، تصریح کرد: دشمنان با آگاهی از نقش مهم و ارزشمند ولی فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال تخریب نقش و جایگاه رفیع رهبری بوده اند. 


امام جمعه بستان‌آباد با اشاره به این‌که بصیرت و آگاهی‌بخشی رهبری نظام موجب شکست توطئه های دشمنان در طول چهار دهه گذشته شده است، گفت: استکبار جهاني در رأس آن آمريکا تلاش مي‌کند بعد از گذشت سال‌ها از پیروزی انقلاب اسلامي، موج اسلام‌گرایی و اثبات حقانیت شیعه در سراسر جهان تحقق پيدا نکند، غافل از این‌که آرمان های انقلاب اسلامی در غرب نیز نفوذ کرده است.


وی با بیان این‌که پیروزی انقلاب اسلامي نفوذ استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در منطقه را به شدت کاهش داد، افزود: امروز با وجود تمام تلاش‌هاي غرب و استكبار پيام انقلاب اسلامي به گوش ملت‌ها رسيده و كشورها حاضر نيستند از الگوهاي آمريكايي به عنوان اصلاحات و حقوق بشر تبعيت كنند. 


حجت الاسلام رضوی با تأکید بر الگوی بودن ایران جمهوری اسلامی برای ظلم‌ستیزی مسلمانان کشورهای منطقه، خاطرنشان کرد: هر چند استکبار سعی دارد؛ به هر شکل ممکن مانع آگاهی مسلمانان از منطق و عقلانیت مکتب تشیع شود، اما حقیقت امر آن است که دیگر دوران انحصار رسانه‌ای غرب به سر آمده است.


امام جمعه بستان‌آباد با اشاره به این‌که ملت ایران هنوز بر سر آرمان ها و اهداف عالی انقلاب اسلامی پایبند هستند، تصريح كرد: ايران به دنبال برپايي انقلاب اسلامي بر اساس اسلام ناب محمدي است و اراده خداوند است كه انقلاب بتواند در جهان به عنوان الگو معرفي شود و اين اراده خدا در طول هشت سال جنگ تحميلي به خوبي ديده شد. 


وی ادامه داد: آمريکا سعي دارد با ترفندهاي مختلف خود چون مذاکره، ناامن کردن جامعه، تحريم، جنگ هاي نظامي و امروز با جنگ نرم به مقابله با آرمان ايران اسلامی برخيزد تا بتواند به اهداف خود برسد، غافل از اینکه نقشه های استکبار امروز پس از نزدیک به چهار دهه نخ نما شده است.


حجت الاسلام رضوی با بیان این‌که ايران به دنبال برپايي انقلاب اسلامي بر اساس اسلام ناب محمدي است، اظهار داشت: اينكه انقلاب اسلامی توانست در جهان به عنوان الگوی مسلمانان آزادیخواه و عدلات طلب معرفي شود، نشان از عنایات خداوند متعال و اهل بیت عصمت و طهارت نسبت به ملت ولایت مدار ایران دارد./302/935/ب1

ارسال نظرات