۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۴۳۹۰۸۹

پیکیر مطهر ۳ شهید دفاع مقدس در بوشهر تشییع می شود

نماینده کمیته جستجوی مفقودین نیروهای مسلح در استان بوشهر از تشییع پیگیر مطهر 3 شهید دفاع مقدس در بوشهرخبر داد.
احمد موحد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر نشست هماهنگی استقبال از شهدای گمنام با حضور فرماندهان نظامی و مدیران ادارات و سازمان های استان بوشهر صبح امروز در محل  اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر برگزار شد.

 

سرهنگ احمد موحد  با اشاره به اینکه یگان های نظامی و دانشگاه های استان و شهرستان ها درخواست های فراوانی مبنی بر میزبانی از شهدای گمنام، داشته اند گفت: شهر دوراهک همزمان با سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع حضرت امام صادق (ع) میزبان دو شهید گمنام دفاع مقدس خواهد بود.

 

نماینده کمیته جستجوی مفقودین نیروهای مسلح در استان بوشهر با بیان اینکه همراه با پیکر این دو شهید گمنام پیکر مطهر یک شهید با نام اهل برازجان که هویت آن توسط آزمایش های (دی ان ای) شناسایی شده است نیزمی باشد اظهار داشت: این شهیدان روز چهارشنبه هفته آینده ساعت 7:30 صبح از فرودگاه بین المللی بوشهر وارد استان خواهند شد و مورد استقبال مردم، مسؤولان و فرماندهان نظامی و انتظامی و نیروهای مسلح قرار خواهند گرفت.

 

نماینده کمیته جستجوی مفقودین نیروهای مسلح در استان بوشهر افزود: پیکر شهدای گمنام روز چهارشنبه هفته آینده در اختیار سپاه امام صادق(ع) استان بوشهرقرار خواهد گرفت.

 

موحّد ضمن بیان اینکه پیکرشهید با نام در اختیار بنیاد شهید شهرستان بوشهر قرار خواهد گرفت افزود: پیکرمطهر شهدای گمنام روز پنج شنبه هفته آینده پس از مراسم استقبال در شهر بوشهر به شهر دوراهک انتقال داده خواهد شد و مورد استقبال مردمی قرار می گیرند.

 

وی یادآور شد: این دو شهید گمنام 22ساله  تک دشمن در فاو و 23 ساله در عملیات کربلای 4 به فیض شهادت رسیده اند و شهید سرباز با نام که به دلیل اینکه تاکنون به خانواده ایشان اطلاع داده نشده است مشخصات آن اعلام نشده است.

 

در پایان غلامحسین خسروی مدیر کل حفظ آثار بوشهر به لزوم هماهنگی دستگاه های اجرایی استان در استقبال از شهدای گمنام تاکید کرد و گفت: اعتبارات مناسبی برای تکمیل یادمان های شهدای گمنام جذب شده است که ان شالله به زودی شاهد بهره برداری از یادمان های شهدای گمنام استان خواهیم بود./833/203/ب3

ارسال نظرات