۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۴۳۸۲۶۲
نماینده مجلس:

ریشه کنی بیکاری در هرمزگان نیازمند فعال شدن صنایع است

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس با بیان اینکه بانک‌ها در حوزه صنعت، کشاورزی و اقتصاد کوتاهی می کنند و پا روی گلوی صنعتگران و مردم گذاشته اند، گفت: ریشه کنی بیکاری در هرمزگان نیازمند فعال شدن صنایع است.
بیکاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام سیدمصطفی ذوالقدر نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز شنبه در همایش بزرگداشت روز صنعت و معدن هرمزگان، گفت: امروزه شاهد حیف و میل بیت المال از سوی برخی در سطوح مدیریتی کشور هستیم، اما در دوره دوم مجلس که به عنوان نماینده در مجلس بودم حتی پول هایی که بابت حق ماموریت پرداخت می کردند آنها را بر می گرداندیم.

 

وی با بیان اینکه به کشاورزان ظلم فراوانی می شود، افزود: جهاد کشاورزی علیرغم بیمه اراضی و محصولات کشاورزی، هنوز نتوانسته به تعهدات خود در این زمینه عمل کند و با گذشت ماه ها هنوز حق بیمه خسارت کشاورزان متضرر را پرداخت نکرده است.

 

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس بیان داشت: وقتی زحمت کارگران و کشاورزان را در گرمای استان هرمزگان می بینیم متوجه ناعدالتی ها در پرداخت ها و حقوق می شویم، برخی در دفتر کارشان نشسته اند و حقوق های ۸۰ میلیون تومانی می گرفتند.

 

وی گفت: بانک‌ها در حوزه صنعت، کشاورزی و اقتصاد کوتاهی می کنند و پا روی گلوی صنعتگران و مردم گذاشته اند.

 

حجت الاسلام ذوالقدر با بیان اینکه برخی از بانک ها در استان به کسانی که دوست دارند وام پرداخت می کنند، تصریح کرد: در همین بندرعباس بانک هایی هستند که به برخی از دلال ها میلیاردها تومان وام پرداخت کرده اند، ولی پدر شهید سال ها است پیگیری وام های ناچیز است و هنوز موفق به دریافت نشده است.

 

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس افزود: اگر بانک‌ها وام ندهند و اگر صنایع فعال نشود چگونه می توانیم اشتغال ایجاد کنیم، پس نباید به دنبال ریشه کنی بیکاری باشیم./202/851/ب1

ارسال نظرات