۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۴۳۸۲۳۳
امام جمعه همدان:

پیگیری برجام نیازمند اقتدار بیشتری است

آیت الله طه محمدی لزوم ورود مقتدرانه در عرصه برجام را امری مهم و ضروری دانست و گفت: مسوؤلان باید درباره پیگیری برجام و تعهدات طرف مقابل با قدرت و صلابت بیشتری ورود پیدا کنند.
سلسر

آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به گذشت یک سال از توافق برجام، اظهار داشت: پیگیری مقتدرانه برجام لازمه حرکت به سوی پیروزی است.

 

وی با اشاره به این مطلب که باید برجام از صفحه کاغذ به مقام عمل نزدیک شود، گفت: پیاده سازی تعهدات در برجام از روی کاغذ به واقعیت و عمل، خواسته همه‌ ملت ایران است.

 

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به پایبند نبودن آمریکا در تعهدات خود نسبت به ایران، اظهار داشت: این کاملا طبیعی است که آمریکا نسبت به تعهدات خود نسبت به ایران توجهی نداشته باشد.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در توافق برجام امریکا هر آنچه می خواست و در موادری آنچه نمی خواست از ایران گرفته است و التزامی برای انجام تعهدات خود نسبت به ایران ندارد.

 

آیت الله طه محمدی لزوم ورود مقتدرانه در این عرصه را امری مهم و ضروری دانست و گفت: مسؤولان باید درباره پیگیری برجام و تعهدات طرف مقابل با قدرت و صلابت بیشتری ورود پیدا کنند.

 

وی در پایان تصریح کرد: همه امور کشوری نیازمند پیگیری و مطالبه است و بدون پیگیری و با روی خوش نشان دادن به غرب کاری از پیش نمی رود./979/302/ب2

ارسال نظرات