۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۴۳۶۶۱۸
حجت الاسلام والمسلمین قوامی:

اهل تقوا اهل جهاد با نفس و دشمنان هستند

امام جمعه پردیسان با اشاره به قدرت اطلاعاتی ایران در شناسایی عوامل تروریست، این امنیت را نتیجه رعایت تقوای الهی توسط مردم و نظام اسلامی ایران دانست.
حجت الاسلام قوامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، صبح امروز نماز با شکوه عید فطر با حضور پر شور مردم پردیسان قم به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی امام جمعه پردیسان در مسجد حضرت زینب(س) برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین قوامی در خطبه های نماز عید با اشاره به سوره شمس این سوره را مربوط به روزه داران دانست و اظهار داشت: خداوند در این سوره چندین قسم می خورد تا بگوید که در دنیا دو مسیر وجود دارد که یک مسیر فجور است و مسیر دیگر مسیر تقوا است.

 

وی با بیان این که روزه داران در مسیر تقوای الهی قرار دارند، افزود: تقوا سبب پاکی، فلاح، پیروزی و رستن از مادیات می شود و بعد به فطر می رسیم که روز جوایز است و خداوند برکات و نعمت های خود را بر روزه داران سرازیر می کند.

 

امام جمعه پردیسان با اشاره به این که ما باید در دنیا تابع تکلیف خود باشیم و از امر ولی تبعیت کنیم، خاطرنشان کرد: اهل تقوا هم اهل جهاد با نفس و هم اهل جهاد با دشمنان هستند ولی اهل فجور روز به روز در جهت خلاف فطرت بشری در حرکتند و روز به روز به سقوط نزدیک می شوند.

 

وی به انشقاق اتحادیه اروپا و رسوایی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اشاره کرد و گفت: لحظه به لحظه چرخه پیروزی به نفع متقین در حال چرخش است و می بینیم که غربی ها حتی موازین خود را هم به هم زده اند و اقداماتی می کنند که عقل هر بشری قبح آن را درک می کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین قوامی با اشاره به هجوم تروریست ها به نقاط مختلف جهان از اروپا و آمریکا گرفته تا عربستان، ابراز داشت: خداوند به ایران که هدف اصلی تروریست ها است قدرتی داده است که در بدو ورود عاملان ترور آن ها را شناسایی و دستگیر می کنند؛ این قدرت را خداوند به خاطر رعایت تقوای الهی توسط مردم و نظام اسلامی به ایران داده است./843/پ202/ج

ارسال نظرات