۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۴۲۸۸۳۵

تقدیر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی از حامد ولیزاده

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی از حامد ولیزاده، قاری برتر بیست و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم تجلیل کرد.
تجلیل نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی از حامد ولیزاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ظهر امروز در جمع اعضای شورای فرهنگ عمومی از حاج حامد ولیزاده، قاری برتر سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم تجلیل کرد.


وی با تأکید بر توجه مسؤولان نسبت به ظرفیت‌های قرآنی و تربیت جوانان قرآنی خاطرنشان کرد: موفقیت قاری بین‌المللی حاج حامد ولی زاده در مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم مایه مباهات و افتخار است و باید این ظرفیت‌ها را تقویت کنیم.


حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: جای هفته قرآنی در استان ما خالی است که امیدواریم با تلاش دستگاه‌های فرهنگی هفته قرآنی برگزار شد.


وی با قدردانی از کسانی که کار قرآنی انجام داده و برای تربیت جوانان قرآنی تلاش می کنند، گفت: تمامی دستگاه‌ها باید در زمینه قرآن و توجه به اصل ظرفیت قرآن سرمایه‌گذاری کنند.


گفتنی است، حامد ولیزاده، قاری ارومیه ای به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم موفق به کسب رتبه اول در رشته قرائت شد.


این قاری ممتاز بین المللی در کنار 30 رتبه برتر در مسابقات مختلف قرآن، رتبه اول مسابقات بین المللی دانشجویان جهان، رتبه اول مسابقات بین المللی دانشجویان ایران، رتبه دوم مسابقات سراسری قرائت سازمان اوقاف در مقطع شکوفه ها و رتبه اول مسابقات سراسری قرآن بسیج را در کارنامه خود دارد./936/202/ب3

ارسال نظرات