۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۴۲۸۸۳۴
فرمانده انتظامی استان البرز:

دشمن امروز فرهنگ و اعتقادات ما را نشانه گرفته است

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: دشمن امروز فرهنگ و اعتقادات ما را نشانه گرفته است.
دشمن

به گزارش خبرگزاری رسا در البرز، بخشعلی کامرانی صالح ظهر امروز در مراسم آزادسازی خرمشهر با بیان اینکه هدف دشمن در گذشته مشخص بود افزود: امروز دشمن در پوشش‌های مختلف برای ضربه‌زدن به آرمان‌های این انقلاب وارد میدان شده و لازم است تا آگاهی رساندن به نسل امروز را بیش از گذشته کنیم.

 

وی ادامه داد: امروز دشمن با راه‌اندازی جنگ نرم اعتقادات و فرهنگ ما را نشانه گرفته است و در نظر دارد تا با خدشه وارد کردن به این دو مقوله به اهداف دیرینه‌اش دست پیدا کند.

 

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که برای مقابله با تهاجمات دشمنان باید انجام ‌شود، تقویت حوزه‌های فرهنگی است تا بتوانیم در این مسیر و با ارتقای برنامه‌های فرهنگی دشمنان را در این عرصه نیز با شکست مواجه کنیم.

 

وی با بیان اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام با دفاع از خاک این سرزمین اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد، افزود: رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس فراموش شدنی نیست و لازم است تا جوانان امروز نیز با الگوگیری از رزمندگان اسلام راه آنها را ادامه داده و حافظ آرمان‌های دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس باشند.

 

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: در دوران دفاع نوجوانان بسیاری برای حضور در جبهه‌ها کلاس‌های درس را رها کرده و در میدان دیگری به نبرد با دشمن پرداختند.

 

کامرانی صالح افزود: امروز نوجوانان و جوانان در صحنه علم و دانش باید به مبارزه با دشمن رفته و با ارتقای سطح علمی و دانش خود و با دستیابی به علوم مختلف پله‌های ترقی و پیشرفت را طی کنند.

 

وی افزود: دشمن هرگز دوست ندارد که ایران به پیشرفت و توسعه برسد، لذا ارتقای سطح علمی امروز نوجوانان و جوانان و همچنین دستیابی به علوم مختلف می‌تواند کشور را به پیشرفت‌های بسیاری رسانیده و دشمن را به عقب براند./922/101/ب3

ارسال نظرات