۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۴۲۸۴۳۱
منتخب مردم خراسان جنوبی در ‌مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد؛

بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه ‌و رفع محرومیت‌های خراسان جنوبی

منتخب مردم خراسان جنوبی در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: امیدواریم بتوانیم با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه ‌و رفع محرومیت‌های استان اقدامات موثری انجام دهیم.
رییسی

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رییسی ظهر امروز در مراسم اعطای اعتبارنامه نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این دیدار از تمام عوامل اجرائی و نظارت انتخابات که زمینه برگزاری انتخابات با شکوه و توام با نشاط و در سلامت کامل را فراهم کردند، تقدیر و تشکر کرد.

 

وی مردم خراسان جنوبی را مردمی با‌بصیرت و با مناعت طبع بالا دانست و افزود: مردم خراسان جنوبی با مشارکت بالای خود در انتخابات بار دیگر افتخارآفرینی کردند و حضور چشمگیر خود را در حمایت از نظام و انقلاب به نمایش گذاشتند.

 

تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه ‌و رفع محرومیت‌های استان اقدامات موثری انجام دهیم.

 

کمبود تجهیزات و فضای آموزشی و عدم وجود بنگاه های ماندگار اقتصادی در بیرجند

فرماندار بیرجند نیز ضمن اعطای اعتبارنامه نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: برای مهار بیکاری نیازمند طرح‌هایی هستیم که قابلیت اجرایی داشته باشند و زمینه اشتغال افراد زیادی را فراهم کنند.

 

علی ناصری با تقدیر از حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات  مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی گفت: حضور پرشور مردم توطئه‌های دشمنان و بدخواهان نظام را خنثی کرد و افزایش اقتدار را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی رقم زد.

 

وی بیان کرد: مجریان انتخابات شاخص های راستگویی، امانتداری و قانون مداری را در تمامی مراحل در سرلوحه فعالیت ها و اقدامات خود قرار دادند.

 

فرماندار بیرجند افزود: عمل دقیق و مسولانه به قانون و حفظ بی طرفی از جمله عواملی بودند که زمینه جلب اعتماد مردم و حضور گسترده آنان را در انتخابات فراهم کرد و این انتخابات با برنامه‌ریزی مناسب و در کمال آرامش و امنیت برگزار شد.

 

ناصری کمبود تجهیزات و فضای آموزشی، ساماندهی حاشیه شهر بیرجند و عدم وجود بنگاه‌های ماندگار اقتصادی را از مهم‌ترین نیازها و مشکلات شهرستان بیرجند عنوان کرد و گفت: برای مهار بیکاری نیازمند طرح‌هایی هستیم که قابلیت اجرایی داشته باشند و زمینه اشتغال افراد زیادی را فراهم کنند.

 

وی از تدوین سند راهبردی در بین ادارات شهرستان بیرجند برای احصاء و رفع مشکلات موجود خبرداد و افزود: این سند، نقشه راه کوتاه مدتی است که ادارات دولتی باید بر مبنای آن حرکت کنند.

 

وی گفت : امیدواریم با همدلی و با سرلوحه قرار دادن شعار سال و اقدام و عمل مناسب بتوانیم به منویات مقام معظم رهبری در خدمت بی منت به مردم و رفع مشکلات آنها جامه عمل بپوشانیم و زمینه عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی را فراهم کنیم.

 

قائمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی بیرجند نیز در این دیدار به بیان اقدامات مطلوب و موثر دولت در حوزه سلامت پرداخت و نیازهای استان در زمینه ارتقاء خدمات بهداشتی و درمانی پرداخت./922/101/ب3

ارسال نظرات