۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۴۲۷۳۲۴

برگزاري مسابقات قرآن در هند

رایزنی فرهنگی ايران دوره دانش‌افزایی برای اساتید قرآنی هندی به همراه یک دوره مسابقات سراسری قرائت قرآن کریم برای مربیان و طلاب منتخب از سراسر هند را برگزار مي‌كند.
مسابقات قرآن در ھند

به گزارش خبرگزاری رسا، رایزنی فرهنگی ايران با مشارکت یکی مدارس دینی اھل سنت ھندوستان «جامعه عربیه قاسم العلوم هند» یک دوره دانش‌افزایی برای اساتید قرآنی هندی به همراه یک دوره مسابقات سراسری قرائت قرآن کریم برای مربیان و طلاب منتخب از سراسر هند را برگزار مي‌كند.

 

اين دوره به مدت 6 روز از عصر دوشنبه 27 ارديبهشت آغاز شده و تا اول خرداد در محل جامعه عربیه قاسم العلوم هند در شهر خورجه از ایالت اتارپرادش هندوستان، برگزار می‌شود.

 

دوره دانش‌افزایی قرآنی با حضور 40 استاد و به مدت 30 ساعت با تدریس نصرت‌الله حسینی، قاری و داور اعزامی از ایران بر گزار مي‌شود.

 

در مسابقات قرآن هم 26 نفر از اساتید و طلاب منتخب از سراسر هند با داوري نصرت‌الله حسيني و دو داور محلی در رشته قرائت، به رقابت مي‌پردازند.

 

اختتامیه اين مسابقات شامگاه شنبه اول خرداد (همزمان با شب نیمه شعبان) با حضور شخصیت‌های علمی و مذهبی محلی برگزار و جوایز نفرات برتر اعطا خواهد شد./988/ب102/د

ارسال نظرات