۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۴۲۴۵۰۹
امام جمعه اهر:

ایمان و اعتقاد ابزار اصلی نبرد امروز است

حجت الاسلام حاجی زاده ایمان و اعتقاد را ابزار اساسی نبرد امروز خواند و گفت: در جنگ تحمیلی کشورمان امکانات نظامی پیشرفته ای نداشت و تنها رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با عقیده های اسلامی خود به پیروزی رسیدند.
حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر و عضو شواری استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی عصر امروز در دیدار با جمعی از فرهنگیان آموزش و پرورش و پاسداران سپاه، گفت: شهید مطهری از جمله علمایی بود که جامعیت داشت، به دلیل اینکه دین اسلام دین جامعی است و به تمامی نیازهای جوامع بشری پاسخ می دهد، افرادی می توانند مثمر ثمر باشند که جامعیت دارند.

 

وی با اشاره به عمق فهم و شناخت شهید مطهری، ادامه داد: منظور از جامعیت تنها درک درست مفهوم دینی و قلم به دست گرفتن نیست، شهید مطهری فهم عمیقی داشت و می دانست دشمن از چه راهی قصد نفوذ به کشور را دارد، در حالی که ما اکنون به این نتیجه رسیده ایم.

 

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه شهید مطهری در زمان زندگی راه های مقابله با پروژه نفوذ دشمن را آموخته بود و به همین دلیل استکبار جهانی تصمیم به شهادت رساندن این عالم بزرگوار گرفته بود، گفت: شهید مطهری در برابر نفوذ دشمن ایستاد.

 

وی افزود: اگر کسی عالم باشد و با مردم ارتباطی حاصل نکند، مفید نخواهد بود، در حالی که شهید مطهری دارای معنویت و اخلاص بود و در رساندن پیام های دین اسلام تلاش می کرد، اگر به شهادت نمی رسید، در زمینه فرهنگی کارهای ارزشمندی می توانست انجام دهد.

 

امام جمعه اهر با تأکید بر اینکه وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فقط نظامی گری نیست، اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر اینکه سازمان نظامی است بلکه در زمینه های مختلفی از جمله فرهنگی فعالیت های قابل توجهی را انجام می دهد.

 

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی تلاش می کند تا با تغییر سنت های ایرانی اسلامی ملت ایران را از پای درآورد، تصریح کرد: آنها در این زمینه مصمم هستند و به هیچ کسی رحم نخواهند کرد، دشمن با نفوذ خود به دنبال کشتار اعتقادی است.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه ایمان و اعتقاد را ابزار اساسی نبرد امروز خواند و بیان کرد: در جنگ تحمیلی کشورمان امکانات نظامی پیشرفته ای نداشت و تنها رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با عقیده های اسلامی خود به پیروزی رسیدند./854/202/ب2

ارسال نظرات